watskebeurt met Funny?

Home Forum Zeverhoekje watskebeurt met Funny?

• Maker
    Discussie
  • weet er iemand wat er gebeurt is met Funny, of beter met zijn account hier? Blijkbaar verdwenen? 🙄

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 79)
  • gd1

Sorry gasten, maar als den Bart z’n profiel hier heeft laten schrappen denk ik niet dat hij dit hier nog zal lezen…en hij zal wel een grondige reden gehad hebben om dit te doen, maar toch zeg ik ook – KOM TRUG – 🙂

Wim

Dat is inderdaad het nadeel van de digitale wereld waar we op dit moment in leven.
        Iedereen denk maar zijn zeggie te kunnen doen, en neerpennen waar ze zin in hebben.
        Vandaar dat ik mij ook niet verder waag als de forums, en dat zijn steeds minder. 💡
        Twitter of al die andere zooi zoals Audio hier aangeeft zul je ons zakelijk of privé niet vinden, bagger is het in mijn ogen.

Denk daardoor ook met wat ik de laatste maanden hier soms lees, de riem wat strakker moeten aantrekken, en al wat niks met Porsche o.i.d te maken heeft, dus gezever of roddel, hier gewoon de kiem moeten smoren en eraf gooien.

En Bart halen we wel over om terug te komen, na dat we vernomen hebben wat er loos is. 💡

Ik heb die persoon nooit gekend, echter zou het jammer zijn dat iemand die veel ervaring heeft deze niet meer kan delen met anderen. 🙁
          Het internet staat al vol met zever en onwaarheden, daarom net dat een kwalitatief forum een enorme meerwaarde is. Dat is ook de reden waarom ik mij lid gemaakt heb, hier zitten echt mensen met kennis.

Die thread bv over het vernieuwen van het interieur van een 911 sc; enorm interessant met veel tips, info en weetjes. :respect2:

Het zou jammer zijn dat waardevolle mensen afhaken, maar respect voor ieders beslissing.

Funny Funny Funny

FUNNY

kom terug!!!

we missen je!

Anoniem

+1 Als we kunnen helpen Bart, roepen hé man!!!!!

“jol178” Ik vind het ook heel erg dat een van de “trekkers” van het forum, er mee stopt 😥

Dus warme oproep aan Funny, kom terug Bart !!!
              Jij was een van de mannen die Rocco kon overtuigen om hier te blijven.
              laat ons met zen allen nu Bart hierhouden…

laat ons de discussie over het hoe en waarom hij weg blijft hier niet voeren, dat moet hij zelf maar vertellen als hij daar zin in heeft.

Funny???
                Komde buiten spelen??? :mrgreen:

Ik vind het ook heel erg dat een van de “trekkers” van het forum, er mee stopt 😥

Dus warme oproep aan Funny, kom terug Bart !!!
                  Jij was een van de mannen die Rocco kon overtuigen om hier te blijven.
                  laat ons met zen allen nu Bart hierhouden…

laat ons de discussie over het hoe en waarom hij weg blijft hier niet voeren, dat moet hij zelf maar vertellen als hij daar zin in heeft.

Dat mensen minder posten of compleet van een forum verdwijnen, kan ik goed begrijpen … (‘t is soms net de echte wereld, waar je van interesse en vrienden wisselt).
                    Waarom mensen verzoeken hun hele account op te heffen is voor mij vaak een raadsel – temeer de meesten onder een nickname posten.

Het zou spijtig zijn dat de grondslag van Funny’s vertrek met dit forum te maken heeft … hopelijk is er een andere reden.

Oei wel spijtig. Ik weet zijn redenen niet maar als ik naar mezelf kijk : ik ben ook veel minder op de fora actief. Op de meeste kom ik zelfs helemaal niet meer. Voor mezelf kan ik enkele goede redenen geven, sommigen mogen geweten zijn en andere hou ik liever voor mezelf. Zoals facebook, niet te vergelijken met hier maar toch, ik plaatste daar ergens een reactie op en een week later stond het dorp op stelten. Klacht wegens laster, politie op mijn dak, klanten die aan het roddelen waren … Sindsdien ben ik veel voorzichtiger geworden in het plaasten van een reactie of dergelijke.

Een andere reden is dat ik meer en meer van het porschevirus verlost ben. Moest ik morgen kunnen, de centen privé hebben dus, ik kocht direct een nieuwe 991 of panamera (lieft in GTS of turbo uitvoering). Maar dat is in België verboden geworden. Afgelopen maandag nog voor een “mooie diesel middeklasser” gaan kijken. En dat ik nu maandag met de madam ga kijken en van zodra de nieuwe BIV goegekeurd is we gaan bestellen. Dan nog de vraag : de porsche gewoon overlaten aan hun voorgestelde prijs, die ik hier zelfs niet durf vermelden, of uitschrijven en een doek erover. En dan zelf proberen te verkopen voor een paar duizend euro meer dan de overnameprijs.

iemand toevallig onbedoeld op zn tenen getrapt ? spijtig

Wim

Ben ik eens een paar dagen niet erg actief wegens serieuze dagritten naar de kop van Groningen, 2x deze week, en dan lees je zulke dingen hier op het forum. 👿

Ben ook zeer benieuwd naar de reden van zijn vertrek, en baal hiervan dat er weer een actief lid vertrekt.

Nou, erg spijtig Bart.
                            Maar contact kan op vele manieren ❗

😕 😕 Jammer!

ik weet ondertussen ook waarom, maar laat dit aan Funny om het zelf openbaar te maken.
                                Spijtige zaak 😥 😥 😥

???? :wtf:

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 79)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.