- Dit onderwerp bevat 49 reacties, 21 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren, 4 maanden geleden door .
-
Discussie
-
7 mei 2011 om 00:08
Het vrouwtje heeft vorige week haar theoretisch rijbewijs gehaald en gaat nu beginnen rijden .
Ik werd opgedragen een wagentje voor haar te vinden rond de 1000€ om te leren rijden .
Na wat zoeken en kijken kwam ik een leuke 924 tegen die natuurlijk tegen een hoger bedrag te koop stond , maar in zo’n zeldzaam goede staat stond dat ik er eigenlijk zelf op verliefd werd .
Mijn overredingskracht en goede argumenten (en wat financiele steun) hebben haar kunnen overhalen en na een bezichtiging vandaag hebben de de 924 gekocht . Binnen twee tot drie weken wordt ze door ons afgehaald .
De 924 is negen dagen ouder dan mijn vriendin zelf , in volledig originele toestand , volledig roestvrij en echte 119.000km .
De wagen heeft verschillende jaren stilgestaan , maar door de huidige eigenaar volledig in orde gebracht . Nieuwe banden , nieuwe uitlaat , alle riemen en rollementen nieuw , grote smeerbeurt (alles met facturen aantoonbaar) . Zetels gaaf , twee minuscule haarscheurtjes in het dash (verwaarloosbaar dus) en zelfs nog de originele radio in .
Voorzien van onderhoudsboekje (geen complete historie maar van de laatste jaren wel facturen . Eigenaar is een leraar op het KTA1
Een paar kleine deukjes (het is ook geen nieuwe hé) maar die zijn misschien uithaalbaar door zo’n builendokter .Een paar fotootjes heb ik met de GSM gemaakt , de rest volgt later
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.