Wederom op zoek naar een 987.2 of 981

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Wederom op zoek naar een 987.2 of 981

• Maker
    Discussie
  • Zoals de titel laat uitschijnen ben ik terug op zoek naar een 987.2 of een 981.
    Een beetje uitleg….
    De wagen zal vooral als doel hebben zoveel mogelijk dagelijks te rijden. Maar indien nodig zal mijn vrouw er ook mee op de baan gaan. Het zit zo dat er een wagen op kantoor blijft voor de medewerkster om met klanten bezoeken te doen etc. Indien ik met klanten afspraak heb, is er de ‘werkwagen’ en anders zou ik dus de Porsche nemen. Dus als ik de werkwagen mee heb gaat mijn vrouw met de Porsche.

Het verlanglijstje 987.2.
    Cayman of Boxster ben ik nog niet 100% uit. Vooral wetende dat ik in Spanje woon, zomer onmogelijk cabrio te rijden vanwege te warm. Zal een beetje liggen aan de wagen die het eerste de klik maakt.
    – pdk
    – volleder
    – SportChrono
    – xenon
    – gps
    – geen grijs van kleur
    – liest Lichte binnenkleur maar geen must
    Uiteraard hoe meer opties hoe liever….

Budget voor een 987.2 is een max max een 30k. Volle boek en ongevalvrij is een must, krijgt sowieso een 111punten. Max +-60.000km, hoe minder hoe liever.
    Voor een 981 tussen de 35 en 40 met dezelfde specificaties.

Het dilemma ligt em ook in de 987 tov de 981, verschil begint toch te overzien en dan is het punt met een bvb 982.2 aan 30.000 en een 981 aan 36/37.000, wat zou dan de fijnere keuze zijn waar je het meest aanhebt?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 46)
    • Guys Guys…. Spanje hè…. voorschot komt terug en thats it. Je kan er een ding van maken maar uiteindelijk gaan we er volgende keer een Tapa en een caña op drinken, het een first World problem noemen en beseffen hoe gelukkig we eigenlijk zijn.

Je nam een grote stap voorwaarts, waarom niet nog effe wat beter en ineens de 718.

+1
          hier zou ik het niet bij laten, niet dat ik de auto nog zou willen, maar puur uit principe…, wat een lul zeg … :what:

123

Dan kun je toch schade vergoeding en zovoorts krijgen?
            Voorschot+ Al je kosten die je gemaakt hebt en zovoorts ?

Daar hou je dan toch zelf ook iets aan over mag ik hopen.

@vandamme
              Contract, voorschot, expert was langsgeweest VVD verzekering, New 111 bij opc etc.
              Ik heb het geplaatst en klaar, zijn meer Porsches dan ik kan kopen, was een goede deal maar spijtig. Op naar de volgende.

De gts was een snoepje maar de 987.2 of een 981 staat nog altijd of terug op de lijst

Wim
                Wim

Dat is echt k*t! Ik wens je snel een nieuwe!

Grtz,
                  Frac

Merdos!

123

was er een contract met optie? ik gok van niet?

fijne lui daar om zaken mee te doen dan….. :bounce:

Een kleine maar niet zo fijne update in dit verhaal….
                          De avond vooraleer ik naar Barcelona zou vliegen, heb ik contact met de garage. Probleem met de verkoper, die wil niet meer verkopen (denk dat ie een hoger bod heeft gehad)
                          Dus verkoop geannuleerd en ikke geen gts!

Dus dik balen, heb het effe moeten plaatsen maar de zoektocht start opnieuw.

Proficiat samen en veel plezier met de mooie Porsche love it !

XXX

Super wagen Marc, veel plezier ermee.
                              Top zulks voor kerst onder de boom te vinden :up: :up: :up:

Proficiat met de GTS :applaus:
                                Mooie wagen :up:

Proficiat, zeer mooie wagen.
                                  Een GTS…heb ik in gedachten voor mijn volgende.
                                  Geniet er van en hou het veilig.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 46)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.