Wederom op zoek naar een 987.2 of 981

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Wederom op zoek naar een 987.2 of 981

• Maker
    Discussie
  • Zoals de titel laat uitschijnen ben ik terug op zoek naar een 987.2 of een 981.
    Een beetje uitleg….
    De wagen zal vooral als doel hebben zoveel mogelijk dagelijks te rijden. Maar indien nodig zal mijn vrouw er ook mee op de baan gaan. Het zit zo dat er een wagen op kantoor blijft voor de medewerkster om met klanten bezoeken te doen etc. Indien ik met klanten afspraak heb, is er de ‘werkwagen’ en anders zou ik dus de Porsche nemen. Dus als ik de werkwagen mee heb gaat mijn vrouw met de Porsche.

Het verlanglijstje 987.2.
    Cayman of Boxster ben ik nog niet 100% uit. Vooral wetende dat ik in Spanje woon, zomer onmogelijk cabrio te rijden vanwege te warm. Zal een beetje liggen aan de wagen die het eerste de klik maakt.
    – pdk
    – volleder
    – SportChrono
    – xenon
    – gps
    – geen grijs van kleur
    – liest Lichte binnenkleur maar geen must
    Uiteraard hoe meer opties hoe liever….

Budget voor een 987.2 is een max max een 30k. Volle boek en ongevalvrij is een must, krijgt sowieso een 111punten. Max +-60.000km, hoe minder hoe liever.
    Voor een 981 tussen de 35 en 40 met dezelfde specificaties.

Het dilemma ligt em ook in de 987 tov de 981, verschil begint toch te overzien en dan is het punt met een bvb 982.2 aan 30.000 en een 981 aan 36/37.000, wat zou dan de fijnere keuze zijn waar je het meest aanhebt?

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 46)
    • Proficiat! mooie keuze.

Heb in een bijna zelfde model (geen GTS) en kleur een dag mogen sturen. Zit nog steeds in mijn geheugen en zal wellicht ooit ervan komen.
      Alle wenselijke opties zijn aanwezig zie ik. Ook nog LSD?

ps.
      Wel na ophalen de naafkapjes goedzetten met de onderzijde logo richting ventiel . :happydance:

Nu aant kijken voor de wagen in Barcelona te gaan halen, effe vlucht van alicante nemen. Maar wanneer…., ga dan net van volgde week vrijdag een week naar België voor kerst.
        Dit weekend gaat niet omdat goede vriend effe langskomt etc maandag klanten…. tja ne mens kan stress hebbe hè :happy:

Goede keuze! :up:

een mooie en blijkbaar goed uitgeruste wagen..:up: , veelplezier ermee… :driver:

Proficiat Marc, ferme aankoop en mooi!

Ni alleen tvrouwke…
                Ons hondje Porsché was al lang aant wachten op haar persoonlijk vervoer en ik ban maar al te graag haar persoonlijk chauffeur

Tvrouwke zal contect zijn :first:

Nog wat fotos

De wagen heeft nog porsche approved tot 09/2019 maar morgen nog even 111punten (overkill i know).
                      Dan kijken wanneer ik de wagen kan ophalen maar heb reed wat fotos gekregen

Wow, gelijk een GTS nog wel, congratz :applaus:

:applaus: :up:

:think:

Geen cayman 981…. en tis gene grijze:happydance:

Maarten en YS= Cayman 981…

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 46)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.