- Dit onderwerp bevat 46 reacties, 16 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 6 jaren, 1 maand geleden door .
-
Discussie
-
1 december 2018 om 18:54
Zoals de titel laat uitschijnen ben ik terug op zoek naar een 987.2 of een 981.
Een beetje uitleg….
De wagen zal vooral als doel hebben zoveel mogelijk dagelijks te rijden. Maar indien nodig zal mijn vrouw er ook mee op de baan gaan. Het zit zo dat er een wagen op kantoor blijft voor de medewerkster om met klanten bezoeken te doen etc. Indien ik met klanten afspraak heb, is er de ‘werkwagen’ en anders zou ik dus de Porsche nemen. Dus als ik de werkwagen mee heb gaat mijn vrouw met de Porsche.Het verlanglijstje 987.2.
Cayman of Boxster ben ik nog niet 100% uit. Vooral wetende dat ik in Spanje woon, zomer onmogelijk cabrio te rijden vanwege te warm. Zal een beetje liggen aan de wagen die het eerste de klik maakt.
– pdk
– volleder
– SportChrono
– xenon
– gps
– geen grijs van kleur
– liest Lichte binnenkleur maar geen must
Uiteraard hoe meer opties hoe liever….Budget voor een 987.2 is een max max een 30k. Volle boek en ongevalvrij is een must, krijgt sowieso een 111punten. Max +-60.000km, hoe minder hoe liever.
Voor een 981 tussen de 35 en 40 met dezelfde specificaties.Het dilemma ligt em ook in de 987 tov de 981, verschil begint toch te overzien en dan is het punt met een bvb 982.2 aan 30.000 en een 981 aan 36/37.000, wat zou dan de fijnere keuze zijn waar je het meest aanhebt?
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.