weekend ardennen

Home Forum Porsche Uitstappen weekend ardennen

• Maker
    Discussie
  • Hallo,
    Iemand van dit forum meegereden dit weekend met de Porschisten.be???
    We waren met 10 porsches en het was fantastisch!
    Het weer zat mee(zaterdag zeker)en hebben vlot kunnen rijden.
    Dank aan de inrichters,tot de volgende keer :applaus:

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • [quote=”giuliajultje” post=99382]heb een beetje te snel :driver: door de onvoorziene putten gereden[/quote]

Met de 911’s achter mij moest het een beetje vooruit gaan hé :driver: , anders was er te weinig tijd voor :drink:

IMG_2809sized.jpg

0

hoi,Patrick,
        Ja goed thuis gekomen,moet wel de wiellagers van voor vervangen,waren al kantje boord,en heb een beetje te snel :driver: door de onvoorziene putten gereden,daarmee!voor de rest een zéér geslaagd weekend.

@Funny
        :Zal mijn best doen!Of een vraagje aan Patrick ❓

gr
        Stefan

0

Ik heb zelf geen foto’s genomen.

Voor wie zelf eens op stap wil: Hotel Quartier Latin in Marche-en-Famenne is een aanrader. Mooie kamers, lekker eten en een afgesloten garage ter beschikking.
          Het hotel heeft zelf enkele roadbooks ter beschikking. Als je de kastelenrit zou doen (door ons gedeeltelijk gereden op zaterdag): opletten, er zit wat ultra-slechte weg in. Ik had dat stuk er met een ommetje uit gehaald.
          Op zaterdag was het zalig rijden in de zon.

Op zondag zijn we tot in Luxemburg gereden. Jammer genoeg waren er een 2-tal onvoorziene wegomleggingen en het weer wou al helemaal niet meer mee. Regen en zelfs dichte mist op de hoogtes van Samrée waren spelbrekers.

Afgesloten met een ‘zangstonde’ in La Manivelle in Rendeux en een etentje in restaurant Le Rucher in Hampteau.

Er wordt al nagedacht over een weekend in 2013. :sleep:

0

Foto’s please .

0

@ giuliajultje: Gele boxster gezien? 😉

Ik was er bij!

Goed thuis geraakt? Jullie moesten nog een eind rijden richting kust.

0

Wij waren er niet bij ,was zelf niet op de hoogte .

0
              6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.