Weekendje Luxemburg

Home Forum Porsche Uitstappen Weekendje Luxemburg

• Maker
    Discussie
  • Gentlemen, voor het weekend van 2, 3 en 4 september 2016 hebben we nog enkele tweepersoonskamers vrij.
    We: dat zijn de Porschisten.
    Enkele tweepersoonskamers: deze zijn gesitueerd in Clervaux, Hotel du Commerce.
    Wat kost het: van vrijdagavond tot zondagmiddag, all in, zal het ong. 260,00 eur per persoon zijn.
    Ongeveer? Jazeker, de komende dagen worden de laatste afspraken gemaakt.
    Wie mag mee? Iedereen die het gezelschap van bv Fabian, Snoer, Krokodile, en mezelf … niet al te erg vindt.
    Indien belangstelling, stuur asap pm aan mezelf waarna instructies volgen.
    En ja, dit is een weekendje voor gentlemen drivers.
    🙂

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
    • :up:

Weekendje Clervaux zit erop! 🙁 🙁 🙁 🙁
        Kleine maar leuke groep. :up: :up: :up:

4-09-201617-41-45.jpg

4-09-201617-42-23.jpg

Veelvuldige cava stops (was een dagelijkse routine aan het worden)

4-09-201617-42-59.jpg

@ snoer da beloofd :drink: :drink:

@ Krokodile , Ela Ela da was maar een trainingske daar op de 24 u ! :drink: :drink: :drink:

Ha ha wij rijden door naar het zwarte woud achter weekendje Luxenburg dus de p zit al vol die van ons zal da shoppen kunnen vergeten :driver: :driver: .
              Als da keuvelen op terrasjes afloopt zoals op de 24u te Francorshamps zal ik maar een grote doos davalgan voorzien. :drink: :drink:

Spijtig genoeg werken da weekend anders al ingeschreven :bounce: :bounce: :bounce:

Ja DeePee, dat we 2 dagen gaan spenderen aan shoppen dat zit er niet in.
                  Ik denk wel dat er tijd zal vrijgemaakt worden voor de passies van de dames. Shoppen, marktjes, …
                  Wij zullen ons wel opofferen om wat te keuvelen op terrasjes met een :drink: erbij. Nadien proberen de aankopen van de dames in de P te krijgen. 😀 😀 😀

Het hotel heeft wellness en zwembad.
                    En er zal zeker tijd zijn voor winkelbezoek.
                    (Niet vertellen aan Vera hé Fabian :drink: )

[hide]vriendelijk zijn jullie tegen de vrouwtjes zeker allemaal, maar “what’s the plan Stan?” maw worden er vrouwvriendelijke dingen georganiseerd tijdens de trip? ttz zo versta ik de vraag van Bart voor Vicky …[/hide]

effe uppen (vrouwvriendelijke Porschist.)
                        tzal een prachtig weekend worden.
                        De gezellige sfeer kan ik zeker garanderen met de reeds ingeschreven deelnemers.

Uiteraard gaan we rijden!
                          Maar het is niet om ter snelst! Anders zou ik met de 2.7 boxster ook wel niet kunnen volgen. :coolness:
                          De ritten worden gereden met roadbook. We gaan ook wijn proeven.
                          Wat je laatste opmerking betreft: is een gentleman niet van nature vrouwvriendelijk? 😉

[hide]Die streek interesseert me wel, de datums zijn ook niet fout.
                            Hangt er vanaf wat jullie gaan doen dat weekend ? Hoeren ? Eten? Zuipen? Rijden?
                            Wat wil dat zeggen “gentlemen drivers” ?
                            Maw, wordt er gereden, ga ik kunnen volgen, en is dat vrouwvriendelijk voor die van ons ?
                            [/hide]

Sorry voor de verwarring. Datum aangepast.
                              :drink:

klopt 10 sept doe ik ook mee in wetteren !!!
                                :drink:

Hij zal 2-3-4 September bedoelen tenzij hij weekends heeft die 8 dagen lang duren! Die wil ik ook wel! :happy:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.