weer een oldtimer gestolen

Home Forum Gestolen Porsches weer een oldtimer gestolen

• Maker
    Discussie

• john
    Deelnemer

allemaal uitkijken aub want er is weer een oldtimer gestolen!!!
      Onbekenden hebben in de nacht van donderdag op vrijdag een oldtimer gestolen op de privéparking van de Blue Lofts in Hasselt.
      Het gaat om een Porsche 911T van het jaar 1970. De auto heeft een opvallende goud-beige kleur.
      Hebt u tips over de diefstal of hebt u de auto ergens gezien? Laat het dan weten aan de politie HAZODI.
      Niet-dringende oproepen: 011 22 29 82
      E-mail: politie@hazodi.be
      http://www.hbvl.be/limburg/hasselt/dieven-aan-de-haal-met-oldtimer-in-hasselt.aspx

dieven-aan-de-haal-met-oldtimer-in-hasselt-id5514363-1000x800-n.jpg

dieven-aan-de-haal-met-oldtimer-in-hasselt_5_460x0.jpg

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 55)
      • [quote=”Mart” post=165255]Dank voor de actuele info![/quote]

No problem 😉
        Zal anders op de club eens horen of we geen initiatie kunnen organiseren :mrgreen:

Lijkt me ook wel wat. Misschien ook even bekijken hoe er over gecommuniceerd gaat worden want met bvb.50 aankopen op een openbaar forum weet het meelezend crapuul meteen welk systeem er in 50 wagens zit. Is maar een bedenking die ik me maak. (speel gerust de bekendste plaat van Black Sabbath af tijdens het lezen van deze post)

Dank voor de actuele info!

Ben ook wel geïnteresseerd in zo’n groepsaankoop :relaxman:

Groepsaankoop zie ik ook wel zitten…aparte topic opstarten met inschrijvingen? Persoonlijk ken k er niets van, maar t lijkt me wel interessant (zo n .44 magnum vind ik ook wel doeltreffend maar zonder boeventronie kan j m niet testen…mmmm dus eerst tracken en dan testen, zizo opgelost )

Misschien eerst wat info over werking van zo n ding en prijzen ervan posten. ‘T toestel met de beste verhouding kwaliteit prijs voorstellen tot aankoop?

@mart, tegenwoordig in belgië enkel nog alarm, luchtdruk en
                  wapens voor wapenrekken vrij verkrijgbaar.

.22 kan nog op model 9 als je een sportschutterslicentie hebt
                  (min. jaartje lid zijn van schietclub en examens afleggen)

al de rest moet je een vergunning voor aanvragen en kan tot 4 maand duren.

procedure voor een buitenlander om in BE een wapen aan te kopen ken ik niet, een wapen uit NL halen was teveel rompslomp via de proefbank dus
                  heb ik uiteindelijk maar zo gelaten.

Ben ook wel in voor een groepsaankoop !!

Zo’n groepsaankoop van trackers lijkt me ook wel wat. Heb al eens wat zitten rondkijken, maar ik ken er eigenlijk te weinig van. Op dx.com of aliexpress.com kan je ze ook vanuit China laten komen tegen (te?) scherpe prijzen, maar de kwaliteit is misschien navenant? Hoewel, de apparaatjes van de grote merken zullen ook wel uit die landen komen..

Ik weet uit ervaring dat het zeer moeilijk en duur is om aan een vergunning te komen. Je moet beginnen met een sportschutterslicentie te behalen (1 jaar) en dan mag je een .22 kopen of enkelschot. Wil je hoger gaan moet je aanvraag doen bij de politie (90 euro) betalen. Deze komen dan op bezoek om te kijken of je wel voldoet, iedere inwonende moet een papier ondertekenen, op doktersbezoek gaan,… Kortom veel papierwerk om dan na 4 maand te horen dat je het gevraagde wapen niet krijgt, dan moet je in beroep gaan +~ 6 maand en dan mss heel mss krijg je het. Alles hangt af van de gouverneur waar je woont, zodat bv iemand die op 2 km van mij woont hetzelfde wapen wel krijgt omdat hij in een andere provincie woont…… :wtf: kortom ze doen er alles aan om iemand te ontmoedigen dat met deze sport wil beginnen ( bij mijn eerste aanvraag heb ik zelf een verhoor van +2 uur moeten ondergaan)

Ik weet van vroeger dat er vrije verkoop in van alles was, maar hoe is dat tegenwoordig? Kun je in Belgie eigenlijk bijvoorbeeld nog een nieuwe 9mm semi-automatic of iets dergelijks in de winkel kopen, of mag er nog enkel luchtdruk & alarm worden verkocht? Zo ja, moet je dan ingezetene zijn of jezelf registreren of in het bezit zijn van een wapenvergunning? Kortom, zijn er nog mogelijkheden om aan een nieuw exemplaar uit de doos te komen in Belgie?

Of is het makkelijker om eerst een officiele wapenvergunning te behalen, en dan geregistreerd wat leuks uit te zoeken? Ik kwam in mijn jonge jaren regelmatig op de schietbaan, met van alles geschoten, van sport en magnum tot luger en zwartkruit, maar ik weet niet hoe streng het er tegenwoordig is… :think:

Hoor goede zaken over het systeem van geodynamics. Ze ondersteunen de tour amical met hun track en tracé oplossingen. De baas is een goede kennis. Normaal verkopen ze niet particulier maar groepsaankoop kan interessant zijn. Moet dan wel iedereen hetzelfde willen. Een systeem van 150 euro die via eBay koopt of een systeem met garantie…

zouden we niet eens gaan rondhoren om een groepsaankoop te doen met een flinke korting op een goed alarm met gps tracking alarm enz?
                              we zouden toch rap aan 200 wagens komen en dat zou een jaaromzet zijn voor een firma.
                              :think:

[quote=”peter993″ post=165095]Je hebt er geen idee van hoe frustrerend het soms is. Op politiemiddelen wordt gesnoeid dat het niet normaal is, niettegenstaande alles zo geevolueerd is dat men nog enkel iemand zijn schuld kan bewijzen adhv materiele bewijzen. Maar daar is dan geen geld voor om dat onderzoek te doen. Aan de andere kant heeft men dan de salduz wet, die verdachten. / daders alle rechten geeft. Hoe lang blijven de mensen dit nog verdragen? Ondertussen hebben ze in de laatste week in vier huizen ingebroken in mijn onmiddellijke omgeving. Vrees al voor de dag dat hier een porsche in de garage staat.[/quote]

Ik flits mee; nee da kost geen geld :puke:
                                50.000 achterlijke apen die een positie ingeven…
                                nee, nee meneer heeft een auto… das zijt ge pas echt crapuul…KUTLAND!

Niet alleen een 44 voor de dieven maar meteen is mee door de Wetstraat wandelen en een paar van die 50.000… :bounce:

@Peter

volgende zaken kunnen je al wat gemoedsrust brengen:
                                  1) schaf ook een 44 Full Automatic aan, daar mis je nooit mee :up:
                                  2) Full Omnium verzekering, ook al kost dat veel centen, als hij weg is verzacht dat de pijn toch een beetje 😥
                                  3)vraag aan je schoonmoeder om bij jullie te komen wonen, en installeer haar bed naast de *porsche heb me laten vertellen dat schoonmoeders de beste wakers zijn :happydance:

nee, effe serieus, ik hoop dat niemand van ons dit ooit hoeft mee te maken en hoop dat zij die het wel helaas meegemaakt hebben toch goed verzekerd waren.

Je hebt er geen idee van hoe frustrerend het soms is. Op politiemiddelen wordt gesnoeid dat het niet normaal is, niettegenstaande alles zo geevolueerd is dat men nog enkel iemand zijn schuld kan bewijzen adhv materiele bewijzen. Maar daar is dan geen geld voor om dat onderzoek te doen. Aan de andere kant heeft men dan de salduz wet, die verdachten. / daders alle rechten geeft. Hoe lang blijven de mensen dit nog verdragen? Ondertussen hebben ze in de laatste week in vier huizen ingebroken in mijn onmiddellijke omgeving. Vrees al voor de dag dat hier een porsche in de garage staat.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 55)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.