weer een oldtimer gestolen

Home Forum Gestolen Porsches weer een oldtimer gestolen

• Maker
    Discussie

• john
    Deelnemer

allemaal uitkijken aub want er is weer een oldtimer gestolen!!!
      Onbekenden hebben in de nacht van donderdag op vrijdag een oldtimer gestolen op de privéparking van de Blue Lofts in Hasselt.
      Het gaat om een Porsche 911T van het jaar 1970. De auto heeft een opvallende goud-beige kleur.
      Hebt u tips over de diefstal of hebt u de auto ergens gezien? Laat het dan weten aan de politie HAZODI.
      Niet-dringende oproepen: 011 22 29 82
      E-mail: politie@hazodi.be
      http://www.hbvl.be/limburg/hasselt/dieven-aan-de-haal-met-oldtimer-in-hasselt.aspx

dieven-aan-de-haal-met-oldtimer-in-hasselt-id5514363-1000x800-n.jpg

dieven-aan-de-haal-met-oldtimer-in-hasselt_5_460x0.jpg

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 55)
      • Ben mij aan het oriënteren bij geodynamics voor een systeem, gisteren even een mail gestuurd.
        Ze hebben voor de Tour Amical bij 120 oldtimers dit ingebouwd.
        Heb nu een 944S en binnenkort een switch naar een turbo 944.
        Zijn misschien niet evenveel waard als een vroege 911 maar om er opnieuw eentje te vinden in topstaat is niet evident met al die gebakjes die rondzwerven.

Heeft er iemand al aangedacht om een soort van dashcam te installeren maar dan op de bestuurder/dief te richten?

J

het idee van een trackingsysteem te installeren wordt met de dag aantrekkelijker…

wat wil je in dit apenland! waar de politiekers zich bezighouden met eigen gewin ipv de echte problemem aan te pakken! als ze de dieven te stekken krijgen lopen ze de dag erop weer rond en probeer jij maar eens een dag te laat je verkeersbelasting te betalen! dan weet je het wel! triestig in dit land

En alweer! :what:

yep, een paar dagen, weken iemand in het oog houden en dan toeslaan, brengt meer op dan zweten om je geld te verdienen op een eerlijke manier zeker.

Het lijkt er ernstig op dat ze niet op een confrontatie zitten te wachten … maar dat ze goed voorbereid voor de gelegenheid gaan …

“this is a 44 full automatic…” dixit de Clint, blijkbaar de enige manier op die gasten te stoppen :bounce:

als ik één goeie raad mag meegeven aan diegenen wiens *porsche nog niet superbeveiligd is, zet dit niet zo maar op de site, want voor hetzelfde geld zitten die losers gewoon mee te lezen en staan ze voor je deur voor je het weet…

[quote=”pvdw” post=164732]Probeer toch altijd om het ze lastig mogelijk te maken…
                        Niet onbewaakt achterlaten
                        Pedaalslot
                        Startonderbreking
                        Track & trace
                        Maar als ze hem echt willen valt er heel weinig aan te doen…
                        Klote ![/quote] mss nog een tip, voor zover haalbaar, de onderdelen zoveel mogelijk graveren met chassisnr. Een ruit met chassisnr in, zal hen al aan het denken zetten voor ze hem stelen, moeilijker te verkopen, en als de politie ze vindt kunnen ze de herkomst controleren.

dirtyharry.jpg
                          [quote=”Mart” post=164766]Maar ja, zelfs in het dorpse waar wij wonen (in de buurt dus), worden gewoon onschuldige nette burgers op straat afgeknald en vinden inmiddels gewoon overdag, via de voordeur aanbellen, woningovervallen plaats … het wordt er dus in ieder geval niet veiliger op! 😯

En ja, de eerste 2 overvallers van een juwelierszaak in NL zijn afgeknald uit zelfverdediging, je mag jezelf weer verdedigen in ons kikkerlandje, eindelijk, eindelijk, eindelijk. Minister van Justitie heeft eindelijk aangegeven dat er een risico kleeft aan het vak der dieven, dat de burger je dus wel es te grazen kan nemen als boeventuig. Dat je op je eigen terrein dus weer wat te vertellen hebt!! :applaus:

Voorheen, als jezelf ingreep in NL, draaide je nog de bak in ook, das nu anders!!

De Fokkers, wij zijn hier elke ochtend om 4.30 uur wakker, zowel m’n meisje als ikzelf, waarom, omdat die eikels hier vorig jaar om die tijd hebben getracht binnen te komen … nou ja, kan ik lekker op tijd aan het werk, dat dan weer wel…maar vrees echt dat ik voor m’n meisje slachtofferhulp moet gaan bellen…die is niet meer dezelfde sindsdien … Ben er echt helemaal klaar mee. … Geen gelegenheid geven en mash dem op, als je de kans krijgt![/quote]

+1 mijn leuze

Of we ons meer zorgen maken dan nodig, ik weet het niet. Het valt me alleszins op dat er in deze regio (Hasselt) het afgelopen jaar wel meerdere vroege Porsches gestolen zijn! Uiteraard worden er ook jonge wagens zoals bmw 3 reeksen gestolen maar de oude techniek maakt de vroege Porsches misschien wel tot makkelijkere doelwitten. En dat er voldoende vraag is naar onderdelen lijkt me duidelijk.

[quote=”bzguy” post=164779]
                            Mijn 911 (1985) is vorig jaar gestolen, aan het circuit van Zolder, stond er welgeteld 45 minuten 🙁
                            [/quote]

Ik denk dat ik me dat nog herinner. Was dat die rode die tijdens Race Wars gestolen werd?

[quote=”john.beton.” post=164781]
                            EDIT: blijkbaar zijn de Duitsers aanwezig want dit was begin maart
                            http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20140318_01031675%5B/quote%5D

Nummerplaat AC… Dat is toch Aken hé? Dat verklaart misschien wel waarom er zoveel gestolen worden in het Limburgse…

Zijn meestal oostblokkers die met auto’s met duitse platen rondrijden (of nog van verder)

@bzguy: jammer om te horen dat jij ook slachtoffer bent geworden en als ik mij niet vergis is er voor jouw wagen toen ook een topic gestart om helpen te zoeken.
                                dat de politie nog steeds geen lokvogel zet snap ik niet.
                                wat wij hier kunnen doen is alle verkoop sites in het oog houden op onderdelen enz….
                                ooit ooit hoop ik op zo een :censored: uit te komen en ik zou er mij op uit leven :what: :what: :what: :what: :what:

EDIT: blijkbaar zijn de Duitsers aanwezig want dit was begin maart
                                http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20140318_01031675

Triest, zeer triest 🙁

Vorige week is er bij n kennis van me (Heusden-Zolder) een Porsche 930 gestolen, vanonder zijn carport 🙁

Mijn 911 (1985) is vorig jaar gestolen, aan het circuit van Zolder, stond er welgeteld 45 minuten 🙁

Van de politie nooit iets gehoord …

Vreselijk die mensen die geld willen verdienen ten koste van anderen en ook nog ten koste van de hobby van anderen! 👿 :bounce:
                                    Gelukkig kent de Porsche community elkaar en loopt de dief uiteindelijk tegen de lamp!, ik hoop het van harte.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 55)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.