weer een oldtimer gestolen

Home Forum Gestolen Porsches weer een oldtimer gestolen

• Maker
    Discussie
  • allemaal uitkijken aub want er is weer een oldtimer gestolen!!!
    Onbekenden hebben in de nacht van donderdag op vrijdag een oldtimer gestolen op de privéparking van de Blue Lofts in Hasselt.
    Het gaat om een Porsche 911T van het jaar 1970. De auto heeft een opvallende goud-beige kleur.
    Hebt u tips over de diefstal of hebt u de auto ergens gezien? Laat het dan weten aan de politie HAZODI.
    Niet-dringende oproepen: 011 22 29 82
    E-mail: politie@hazodi.be
    http://www.hbvl.be/limburg/hasselt/dieven-aan-de-haal-met-oldtimer-in-hasselt.aspx

dieven-aan-de-haal-met-oldtimer-in-hasselt-id5514363-1000x800-n.jpg

dieven-aan-de-haal-met-oldtimer-in-hasselt_5_460x0.jpg

10 reacties aan het bekijken - 46 tot 55 (van in totaal 55)
    • Maar ja, zelfs in het dorpse waar wij wonen (in de buurt dus), worden gewoon onschuldige nette burgers op straat afgeknald en vinden inmiddels gewoon overdag, via de voordeur aanbellen, woningovervallen plaats … het wordt er dus in ieder geval niet veiliger op! 😯

En ja, de eerste 2 overvallers van een juwelierszaak in NL zijn afgeknald uit zelfverdediging, je mag jezelf weer verdedigen in ons kikkerlandje, eindelijk, eindelijk, eindelijk. Minister van Justitie heeft eindelijk aangegeven dat er een risico kleeft aan het vak der dieven, dat de burger je dus wel es te grazen kan nemen als boeventuig. Dat je op je eigen terrein dus weer wat te vertellen hebt!! :applaus:

Voorheen, als jezelf ingreep in NL, draaide je nog de bak in ook, das nu anders!!

De Fokkers, wij zijn hier elke ochtend om 4.30 uur wakker, zowel m’n meisje als ikzelf, waarom, omdat die eikels hier vorig jaar om die tijd hebben getracht binnen te komen … nou ja, kan ik lekker op tijd aan het werk, dat dan weer wel…maar vrees echt dat ik voor m’n meisje slachtofferhulp moet gaan bellen…die is niet meer dezelfde sindsdien … Ben er echt helemaal klaar mee. … Geen gelegenheid geven en mash dem op, als je de kans krijgt!

0

Super triest wederom!

Gemiddeld lijkt er zo’n beetje 1 per maand te verdwijnen in omgeving Amsterdam en Belgisch grensgebied Hollands Limburg, sowieso 2 bendes actief, en dan nog de opportunity Noord-Afrikanen en Oostblokkers.

Maar is dat relatief meer dan er verdwijnen aan bmw’s, audi’s en golfjes? Zou het niet zo zijn dat als je een auto rijdt met een bepaalde waarde dat je altijd het risico loopt dat die verdwijnt? Als je het per merk bekijkt, zou je dan met een ouwe 911 meer risico lopen dan met een andere dure wagen? Maken wij onszelf niet gekker (vrezig) dan feitelijk nodig? :wtf:

0

het zijn zo dingen die je zelf doet dan volgens mij het meeste opbrengen, ik heb zelf ook track en trace in mijn auto op een plaats gemonteerd waar ze het nooit zullen zoeken. Zelfs mijn dealer weet het niet.

Maar het is nog altijd niet sluitend…

0

Probeer toch altijd om het ze lastig mogelijk te maken…
            Niet onbewaakt achterlaten
            Pedaalslot
            Startonderbreking
            Track & trace
            Maar als ze hem echt willen valt er heel weinig aan te doen…
            Klote !

0
            tom

[quote=”Robin” post=164719]Pfff, balen zeg… Mooi ding!

Tegenwoordig weten ze ze te vinden, de vroege porsches. Ik krijg al schrik om de mijne ergens achter te laten. Heb een tijdje een stuurslot overwogen maar na wat opzoekwerk blijkt dit ook niet veel te helpen. Nu heb ik een pedaalslot gekocht maar het moet nog aangepast omdat het niet echt paste. Ik heb al eens gedacht om een startonderbreking te installeren.

Nog volk hier dat speciale maatregelen probeert te nemen? Extra tips altijd welkom![/quote]

al eens aan gedacht om een accuslot te steken op een voor u gekende plaats dan kan je da batterij isoleren van de wagen en ji weet waar het staat om het op te zetten met de sleutel
              en is ook nuttig in de winter terwijl de *porsche in zijn winterslaap is kan je de druppellader er aanhangen

0

Triest, intriest…

0

Om van te huilen… 😥

0
                  XXX

Waarom kan men van andermans spullen niet afblijven 👿
                    We kijken mee uit, valt wel op want ‘t is een hele mooie precies.

0

Pfff, balen zeg… Mooi ding!

Tegenwoordig weten ze ze te vinden, de vroege porsches. Ik krijg al schrik om de mijne ergens achter te laten. Heb een tijdje een stuurslot overwogen maar na wat opzoekwerk blijkt dit ook niet veel te helpen. Nu heb ik een pedaalslot gekocht maar het moet nog aangepast omdat het niet echt paste. Ik heb al eens gedacht om een startonderbreking te installeren.

Nog volk hier dat speciale maatregelen probeert te nemen? Extra tips altijd welkom!

0

Porsche is hot op dit moment dus dit zijn de negatieve gevolgen ervan. Wat een hype is, willen duistere figuren ook een graantje meepikken. Wie nu een 911 bezit van de oudere generatie zal moeten opletten.

0
                      10 reacties aan het bekijken - 46 tot 55 (van in totaal 55)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.