weer een prachtartikel op het web

Home Forum Porsche Talk weer een prachtartikel op het web

• Maker
    Discussie
  • De 996 is nu de eerste luchtgekoelde porsche, en de goedkoopste Porsche in gebruik…

Schermafbeelding2015-04-23om11.55.22.png

KLIK

Het staat verder ook weer vol halve zinnen en vreemde constructies.

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • PB

[quote=”stijnG” post=203268]
      Een wagen kopen om mee te rijden en risico te hebben op schade, defecten etc etc……dat is niet onder het mom van belegging[/quote]

Dan kan ik met een gerust hart zeggen dat ik duidelijk géén belegger ben. :p :p :p

Zoals een wagen dient om te rijden en zeker een porsche, koop ik whisky om te drinken! Is veel te lekker om weg te zetten!!
        Laat die zo genaamde beleggers maar doen, Ze weten niet wat ze missen.
        grtz floere.

Wim

Whisky kopen als investering is een serieuze beleggingsvorm aan het worden.
          Beleggen in whisky neemt steeds meer toe aan populariteit en volume. Niet alleen omdat beleggers steeds vaker op zoek zijn naar alternatieve beleggingen, maar ook door de toenemende vraag uit China en andere opkomende economieën.

Dat klopt, maar er zijn “zekerdere” manieren om geld te verdienen dan te gokken op welke auto wel en niet zal stijgen in waarde …

Een Carrera GT is toch ook een pure belegging.
              Zijn maar uitzonderingen die er kilometers met maken.
              En als je nu achteraf bekijkt. Je koopt het aan 500k tien jaar geleden. Vandaag verkopen voor 1,2 miljoen.
              Geld maakt geld.

Akkord : maar een wagen kopen en er vervolgens niet mee rijden, da’s ook niet goed voor die wagen 🙁

Ken zo iemand : eem Exige MKI gekocht, en staat in z’n garage gewoon te staan, te ‘wachten’ tot ie veel geld waard is :s

In Essen stond een 944 turbo te koop aan 43.000.

Ook de 968 zit in de lift. Kijk maar eens op mobile.de. Onder de 10k vind je bijna niks.

Porsche Classic heeft me raad gegeven om bij te houden, want gaat nog stijgen.

Als ik hier ni met echte investeringen bezig was (huis, bedrijf etc) stond de 996 turbo met 30tkm die ik heb gepost al lang als “belegging” in de garage!

Met de aankoop van mijn 997 ben ik dan ook in de categorie “anticyclische belegger” terechtgekomen!!!

What goes up must come down … ‘t is allemaal een kwestie van een beetje meer geduld te hebben! Er wordt vandaag heel wat gekocht omwille van jeugdsentiment en dat wordt dan verpakt onder de noemer “belegging”.

‘t is mijn gedacht maar …

Valt mij op dat de laatste pakweg 2 jaar, zowat alle speciale/collectie/hobbywagens duurder worden (behalve dan de 997).

Dat heet dan ‘crisis” ?

Haha, goe bezig…

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.