weer eentje gestolen , nu in Lanaken (964 cabrio)

Home Forum Gestolen Porsches weer eentje gestolen , nu in Lanaken (964 cabrio)

• Maker
    Discussie
  • 25.000 euro voor tip over gestolen oldtimer
    In de Lindestraat in Veldwezelt is donderdag een Porsche Carrera oldtimer gestolen door uitgekookte dieven. “De loodzware Dodge RAM pick-up, die in de garage voor de Porsche geparkeerd was, stond ’s ochtends gewoon dwars over de weg. En mijn rode Porsche was verdwenen. Een gouden tip is me 25.000 euro waard”, aldus eigenaar Frans Kovacs. enen. Een gouden tip is me 25.000 euro waard”, aldus eige
    (bron Nieuwsblad, Belang van Limburg 24/06))

Attachments:
    • 6b796986-5f87-11e8-bbfa-6846ccdf9b88[1].jpg
15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
    • Ten eerste is het verschrikkelijk als je dit overkomt.

Ten tweede die zogeheten smeerlappen mogen aan hun ballen worden ophangen wat mij betreft.

Maar ten derde blijf ik me toch afvragen waarom ze nu precies ‘die’ wagen stelen? Ik weet het niet zeker, maar als ik het goed begrijp stond hij in de eigen garage met nog een auto ervoor? Hoe weet men dat die auto daar gestald staat en waarom kiezen ze nou precies die?

Overwegende, als het om de onderdelen gaat, kun je net zo goed bij een magazijn inbreken. Zouden deze wagens wellicht naar prive collecties gaan. Dat een verzamelaar wel het ‘mooie’ exemplaar (zonder nummerplaat) aan z’n collectie toe kan voegen zonder daar de echte rekening voor te betalen?

Die mens is niet zomaar een auto gestolen, daarvoor geef je geen 25 000 euro voor een tip.
        Wanneer je een unieke soulmate gestolen bent zoals deze dan kan je niet even naar de dealer lopen om exact dezelfde nieuw te kopen…..hij zit nu in zak en as terwijl die sm**rl*ppen die haar kidnapten misschien wel van plan zijn om haar in stukken vaneen te doen en de onderdelen te gelde te maken . Om gek van te worden, je mag er niet aan denken, welke onmensen bestaan er eigenlijk, gevoelloze muttens. GRRRRRR……..

zeer spijtige zaak ; hoe hoger de klassieke 911 stijgen in waarde ,des te groter is de kans op diefstal

‘t was op mijn aangeven dat ze dit systeem aanvaarden voor <1990 classic Porsches
            >1990 :afhankelijk van de waarde bepaald door schattingsverslag:gaande van standaard systeem op voertuig: van anti-diefstalsystemen(IM-AL-IA) tot nadiefstalsystemen(TT1 tot TT4) ,drempel ligt meestal op 70.000 eur eer een nadiefstalsysteem wordt gevraagd
            Afwijkingen altijd mogelijk

Oei … en die jonger zijn dan 1990?

PCVTS :Porsche classic vehicle tracking system:

“Vander Haeghen aanvaard dit systeem als alternatief voor de stroomonderbreker + stuurstang voor klassieke Porsches van 1990 en ouder”

Wim zaliger zweerde bij dit systeem

Ik heb een losse GPS tracker in de wagen gestoken. Ik weet het échte dieven scannen deze er mss uit maar voor da geld geeft het me toch een beetje een geruststelling.

ik ben aan het informeren,bij VDH nog niet, heb hun de link doorgestuurd,wisten nog niet van het bestaan af
                      Heb hun gevraagd dit te bekijken

en, ook erkend door verzekeringsmaatschappijen?

yep,zie website Porsche, accessoires,Porsche classic

is het track and tracé systeem voor Porsche oldtimers al uit?

Ive

Mocht ik hem gestolen hebben en dat lezen van die tip, ik zou hem op de hoek van ‘t straat parkeren en de flikken bellen.
                              Lekker gemakkelijk verdiend.
                              Da’s wel een héle hoge beloning voor een tip.

Desalniettemin heel kut voor de eigenaar. Hoop van harte dat hij snel ongeschonden boven water komt (en niet letterlijk).
                              Dan heb je mss jaren gespaard en gewerkt voor uw jongensdroom en dan zie je die op zo’n manier in rook opgaan.
                              Sterkte

idd zou kunnen dat de verzekering het zo probeert al vrees ik dat het bedrag ervan recuperen op een njet uitdraait want die losers hebben waarschijnlijk geen rotten bal :what:

123

[quote=”911cabriog50″ post=267886]als je zo een beloning beloofd ben je wellicht ofwel niet verzekerd tegen diefstal ofwel veel te laag [/quote]

Das niet gezegd, het kan evengoed een hoge verzekering zijn die bijpast voor de beloning omdat ze liever 25 betalen dan 80
                                  en nadien mogelijks nog de 25 verhalen op de eventuele dader. Das gewoon boekhoudkundig beter.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.