Weer… hopelijk niemand van het Forum ?

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Crash Foto’s Weer… hopelijk niemand van het Forum ?

• Maker
    Discussie
  • Zondagavond gebeurde op de autostrade E313 Luik-Antwerpen, net voor de afrit Hasselt-Oost, een ongeval tussen 2 voertuigen. De brandweer van Hasselt kwam ter plaatse om de weg vrij te maken.

Bron Ruben Ketelslegers.

Iemand die er passeerde zei me dat het om een BV ging die erbij betrokken was, ik ken maar één bv met dergelijke Porsche en hij woont hier niet ver af… Hopelijk is die getuige die me dit meldde mis, maar ik wens het alleszinds niemand toe…
    🙁

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
    • [quote=”911-lover”:3nxbumet]In de week kwam iemand me zelfs vragen of het waar was dat ik mijn motor van de CS opgeblazen had

Hoe Koen ?? had gij de roet van de uitlaat dan toch al van uw lippen geveegd ? 😈 😈 😈 😆

Anoniem

dan zouden we wel geweten hebben wie de balonnen van volgende forumfeestje mocht opblazen hé 😆

[quote=”911-lover”:3eyi775d]
          In de week kwam iemand me zelfs vragen of het waar was dat ik mijn motor van de CS opgeblazen had
          [/quote]

Moet je stevige longen voor hebben!

Wat ik allemaal te horen krijg wat er over mij of mijn auto achter mijn rug geroddeld wordt 👿

In de week kwam iemand me zelfs vragen of het waar was dat ik mijn motor van de CS opgeblazen had

Roddels en achterklap

[quote=”911-lover”:2e15j6vx]Er wordt ook zo snel geroddeld hé 😈 😉 [/quote]

En zeker over zoiets… 8)

Er wordt ook zo snel geroddeld hé 😈 😉

Niet Regina dus…
                  Bij deze is deze roddel ook weer uit de wereld gestuurd.

Die wagen ken ik van ergens (toen was ze nog heel) 😉

Dave , onlangs nog uw e-mails gelezen?? 🙄

Anoniem

lijkt anders wel een zwarte. Hopelijk hij niet. Maar toch, wens het niemand toe hoor. Hopelijk heeft de bestuurder zelf niets en een goede verzekering, dan valt het mss toch nog allemaal een beetje mee. Hopelijk hé…??….

Als jullie Regi bedoelen … Volgens mij heeft diene geen zwarte velgen tenzij hij die later liet plaatsen dan deze foto natuurlijk …

ik dacht van wel, maar k ben niet zeker…

D, heeft die zijne wel zwarte velgen ?
                              ‘t Is alleszinds wel een 997 cabrio die hem heeft..

Maar idd erg voor slachtoffer(s) !

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.