weer nieuw lid met vragen

Home Forum Stel jezelf even voor ! weer nieuw lid met vragen

• Maker
    Discussie
  • Beste Porsche liefhebbers,

Ik ben nieuw op dit Forum, woon in het Antwerpse en rijd momenteel met een Toyota GT86.
    Je kan mijn ervaringen met deze auto lezen op:
    http://www.autoweek.nl/autoreview/36428/toyota-gt86-20-d-4s

Als liefhebber is mijn ultieme droom uiteraard een Porsche.
    Vandaar mijn inschrijving op dit Forum.
    Binnen een aantal jaren overweeg ik na de GT86 een Porsche aan te kopen en had graag jullie advies.
    Ik wil me namelijk goed voorbereiden op deze aankoop.
    Het uitkijken naar en samenstellen van is trouwens ook een deel van het plezier als liefhebber, is het niet.

Als geld geen issue was, dan is mijn aankoop snel beslist: de new 911 4S PDK full option.
    Echter geld is wel een belangrijke factor, dus moet de aankoop met meer voorzichtigheid worden samengesteld 😉

Groet Peter.

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • [quote=”S2″ post=154114]Welkom!!

En je volgende wordt dan toch geen Cayman? 🙂

[Quote=’Autoweek’]
      Heb in de loop van de voorbije jaren met verschillende auto’s testritten gereden: Golf GTI, Focus RS, Scirocco, Scirocco R, Porsche Cayman.
      Echter na al deze (test)ritten had ik nooit het gevoel dat ik die auto’s ook echt wilde aankopen

[/quote][/quote]
      Ik dacht hetzelfde toen ik het las :coolness:
      Maar toen dacht ik “dat is zijn “net niet” gevoel willen goedpraten”, hoe zijn we zelf geweest ooit? :engeltje: :first:

Welkom en succes met de zoektocht. Dat is trouwens part of the game, en is ook leuk en boeiend .
        Van een Toyota “new Celica” naar een *porsche , man jij gaat verschieten 😮

Welkom Peter, geniet van elk moment in jouw zoektocht naar…
          Tijd brengt raad!

Welkom Peter :drink: veel succes met de zoektocht naar een *porsche

Zo Zo wat een liefde voor je GT86.
              Snap niet dat je die al binnenkort wil verkopen.
              Toch een miskoop???
              Snel inwisselen tegen een 997 4S en “knallen met die hap”.
              Welkom op het forum.

Van harte welkom ! :applaus:

Welkom op het *porsche forum. :drink:

Beste Peter, welkom en veel succes met je zoektocht. :up:

S2

Welkom!!

En je volgende wordt dan toch geen Cayman? 🙂

[Quote=’Autoweek’]
                      Heb in de loop van de voorbije jaren met verschillende auto’s testritten gereden: Golf GTI, Focus RS, Scirocco, Scirocco R, Porsche Cayman.
                      Echter na al deze (test)ritten had ik nooit het gevoel dat ik die auto’s ook echt wilde aankopen

[/quote]

Wim

Welkom op het forum Peter, en heb je draadje even verplaatst naar de juiste categorie als nieuweling. 😉

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.