weeral een 911 van 1974 gestolen

Home Forum Gestolen Porsches weeral een 911 van 1974 gestolen

• Maker
    Discussie
  • kersvers van PF-NL

Mijn fijne Porsche 911 uit ’74 is gepikt! Het is tussen woensdag(5/2)en vanmorgen(9/2) gebeurd. De auto stond aan de Egelantiersgracht A’dam. Het kan zijn dat ie nu ergens staat of dat ie aangeboden wordt. Als je iets weet kan je me bellen op +31 zes vijf 1430666.

911_74.jpg

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • roy

Laatste tijd wordt er wat gestolen :-s

J

[quote=”Harley49″ post=158650]Niet iedereen is in staat om zijn Porsche veilig binnen te stallen.
        Mogen deze mensen dan niet meer dan een suzuki alto rijden, ja toch.
        [/quote]

tuurlijk mogen ze dat. Maar niet beseffen dat hun 911 dan een makkelijk en gegeerd doelwit is, is dan een beetje naïef, vind ik.
        Investeer dan op zijn minst in een traceer systeem en/of een quickrelease stuur. Dan maak je het de dieven al wat moeilijker.
        Trek de benzinepomprelais er uit, saboteer je stroomverdeler, eender wat, maakt niet uit, of alles tegelijk….
        Maar een oudere 911 in Amsterdam of waar dan ook buiten laten staan voor een aantal dagen en nachten op rij?? Slecht idee, hoe je het ook draait of keert.

ik hoop dat ze hem snel terugvinden.
        Ik investeer op korte termijn in ieder geval in een trackingsysteem voor mijn 911. ik lees hier al die horrorstories en ik trek daar mijn lessen al uit.

Nederland is weer aan de beurt, 3 in korte tijd als ik goed heb opgelet, allemaal hele mooie exemplaren … waarvan dus 2 in Amsterdam … drama!

Niet iedereen is in staat om zijn Porsche veilig binnen te stallen.
            Mogen deze mensen dan niet meer dan een suzuki alto rijden, ja toch.
            Gewoon afblijven van andermans spullen maar zoals reeds vele malen eerder besproken, praten helpt niet!!!
            Niet alleen bij autodiefstallen maar ook bij andere zaken, veel hogere straffen en laten betalen.
            Voor ons gaat de premie steeds weer omhoog, dus uiteindelijk zijn wij er zelf de dupe van.

Idem hier :wtf: :wtf: :wtf:

:bounce: hopelijk komt hij terug terecht,ik kan mij ook niet inbeelden om de *porsche buiten te laten staan,dan sliep ik mijn wagen denk ik :wtf:

Als ik dit lees begrijp ik dat de auto al enkele dagen aan een Amsterdamse gracht geparkeerd stond :think:

Tja, de kat en de melk hé ❗ Ikzelf zou hem nooit ‘s nachts buiten laten staan, al moeten ze met hun :censored: :censored: van andermans gerief afblijven natuurlijk.
                  Hopelijk vinden ze deze mooie klassieker spoedig en ongeschonden terug.
                  We duimen mee.

Je zou het idd kunnen doen zoals deze gasten in NY. Maar ja, die 912 van enkele weken geleden stond ook in een afgesloten parkeergarage met camerabewaking.

[video width=425 height=344 type=youtube]a4JEcivazOE[/video]

J

Erg, ferm klote

(Weer eentje die buiten moest slapen? Ik zou zo’n auto nooit ofte nooit ‘s nachts laten buitenstaan.)

Das pech. :bounce: :bounce:

pijnlijk :bounce:

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.