Weet iemand ?

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 Weet iemand ?

• Maker
    Discussie
  • Heb medio vorige week nieuw bericht gepost maar is nog niet op het forum verschenen !?
    Kan dit alsnog of moet ik een nieuw bericht maken ?

2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Wim

Ik heb dit niet gezien, anders had Herman van mij ook een mooie mail gekregen om zich eerst even voor testellen, en met de uitleg van de eerste 3 berichten.

Blijkbaar kijken ook veel nieuwe hier niet naar of willen dit niet, want ik heb op dit moment nog 9 ongeopende berichten staan van eventueel nieuwe leden.
      Dus denk dat de meeste hier hun probleem opgelost willen hebben en verder niks.

Ook al welkom op het forum Herman, en we zien je voorstelling wel komen. 😉

Herman, volgens mij heb je dat bericht ergens foutief proberen posten, aangezien dit je eerste post op dit forum is.
        Bovendien heb je bij het inloggen de eerste keer een tekstballonnetje met uitleg gekregen waarin we vragen aan de nieuwkomers hun kort even voor te stellen in de daarvoor voorziene topic én stond er vermeld dat je eerste drie berichten zullen moeten goedgekeurd worden voor je vrij kan posten.

Dus ik stel voor dat je je eerst even kort voorstelt, en je vraag opnieuw stelt ivm de dichting.

Welkom by the way.

2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.