Home › Forum › Zeverhoekje › Weet niet of dit hier reeds voorbijkwam maar /:+=~
- Dit onderwerp bevat 18 reacties, 15 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 2 maanden geleden door
THIENPONT HENDRIK.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Vond ik dus ook, en daarom schreef is “verder weinig aan toe te voegen”
Dus maak mij daar verder niet druk om, maar sommige hier wel. 😉Je hebt een PORSCHE en laat een ander verder schrijven of denken wat ze willen, jij hebt hem, en zij niet. 💡
En wat een ander doet of niet doet stoor ik mij niet aan.Die gast gaat nog nen bestseller schrijven….. :happy:
Bij een Porsche 911 heb je nu eenmaal veel modellen. Moest iedereen hetzelfde gedacht hebben over wat de beste of de mooiste is of wat de beste koop is , het zou een zielige bedoening worden.
Voor het overige is zijn tekst zonder voorwerp en totaal nutteloos.
Het kost inderdaad veel moeite hem tot op het einde te lezen.[quote=”Mushroom” post=187434]:mrgreen:
Dan wil hij commentaar geven op de spiegeleieren en laat hij de Turbolichten zien! :loser: 😈 :happy:[/quote]GT2 😉
ja wadde, die gast is volgens mij klaar voor de psychiatrie :loser:
zwaar gefrustreerd ventje als je zijn tekst leest :what:Ik maak daar zo geen probleem van dat er soms mindervaliden op een normale plaats staan,… of was hij dat :think:
Dan wil hij commentaar geven op de spiegeleieren en laat hij de Turbolichten zien! :loser: 😈 :happy:Moet blijkbaar zijn droomwagen zijn want hij weet er wel veel van …
Je niet aan storen.
Dat is van die afgunstige bagger die je als Porsche-rijder nogal eens over je heen krijgt.
Er tegenin gaan = verliezen.
Je KAN niet winnen van die mannen, allezja, mannen… dat zijn 16-jarige jongetjes die net wat dure woorden geleerd hebben op school
Als je reet al met dt spelt… :loser:@ Sensa911 : +1 :up:
Tekst is van een gefrustreerd iemand met een ego van hier tot in Tokyo.
Die kan best wat hulp gebruiken, doch ik vrees er voor.
Best zielig eigenlijk …Ik blijf bij mijn stelling.
De 996 rijder maakt een fout, hem daarop aanspreken : helemaal mee eens.
Maar heeft diegene die de “tekst” schreef geprobeerd dit te doen?Neen, hij liet begaan en ging wat foto’s nemen in plaats van te proberen te corrigeren.
Zijn verantwoordelijkheidszin : onbestaande.
Om dan alle andere 996 cabrio automaat rijders even te gaan uitschelden : niet een maar twee bruggen te ver.
Zijn ethiek : niet aanwezig
Zijn argumenten : niet aanwezig
Zijn bijdrage aan een betere samenwerking door zo te reageren : niet aanwezig
Zijn schrijffouten : aanwezig
Zijn tactloosheid : aanwezigMijn vraag tot het afvoeren van dit soort teksten : bij deze herhaald.
En ja, ik ben echt boos.
Ik moet Wim hier toch bijtreden in zijn mening, vond het wel vermakelijke en makkelijk verteerbare lectuur :up:
Misschien ook omdat ik een Nederlandse Bels ben 😉 .
Reacties op de tekst waren toch ook wel grappig btw.Alleen bij de derde keer lukte het mij om dit te lezen :
– taalfouten
– geen stijl
– geen humor
– homofoob
– scheldend
– beledigend
– ongeargumenteerdKan ik strafklacht indienen tegen het misbruik/verkrachting van onze Nederlandse taal?
Voor mij mag hierop een slotje. De tekst is ons forum onwaardig.
Iemand krijgt zijn eerste tandjes…
Stond er een handicap-kaart aan de voorruit?
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.