Home › Forum › Zeverhoekje › Weet u niet wat te vragen aan de Kerstman??
- Dit onderwerp bevat 26 reacties, 17 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren geleden door Mart WTL.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Je bedoelt het glas toch hey Wim, ik kan je vertellen, uit eigen ervaring, als je er een paar van op hebt, dat herinneringen vervagen! :drink: :wtf: :geek:
Die Bompa, goed bezig!! :first:
@Walter > heb ik hier iets gemist? SC? met een project bezit? fotooooo’s
Als er wat kleine stukken moeten gestraald worden > let me know.[b]Kerstcadeau had ik al gekregen van mijn vrouwtje ( volledig gereviseerde motor voor mijne SC )
Voor haar heb ik dan een complete Dansk uilaat besteld om de kerk wat in het midden te houden hé :happy:
En voor mijne nieuwjaar 2 achterste remklauwen en remschijven wat zien wij elkaar toch graag .[/b]Ik dacht dat die iets groter waren naar ik mij kan herinneren. 😆 😆
‘Weet u niet wat te vragen aan de Kerstman?’ :coolness:
Vragen kan altijd natuurlijk, maaruh … of die het ook brengen gaat? :think:
Een kinderhand is immers snel gevuld! :happy:
De beste wensen allemaal!
Puur sier, want met zo’n hoeveelheid kun je nog geen kaars doven, laat staan een autobrand. 💡
En mijn cadeau kan dit jaar nog niet, heeft wielen en moet ik nog even voor wachten. 😆
Zo een cadeau waarvan je (en iedereen met je mee) hoopt dat je het nooit nodig zal hebben….. :hail:
ZEER knap horlogemerk, absoluut fan, enkel de nieuwe curve-collectie vind ik zelf wat minder, het klassieke model gaat hierbij wat verloren.
Zullen echter zeker liefhebbers zijn voor het wat gedurfder design. :respekt:
[quote=”911cabriog50″ post=260851]het moet niet altijd een Porsche zijn hé :lekker:
+1 :up: :up: :up:
het moet niet altijd een Porsche zijn hé :lekker:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.