Weet u niet wat te vragen aan de Kerstman??

Home Forum Zeverhoekje Weet u niet wat te vragen aan de Kerstman??

• Maker
    Discussie

• ASI

Kijk eens HIER

11 reacties aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
      • @Bompa Lawijt > Proficiat. Graag wat meer uitleg over de werkzaamheden. :up: :up: :up:

Ik ken maar ene kerstman die dergelijke juweeltjes aflevert…. proficiat! :first:

Wat komt er onder mijne kerstboom liggen ? maar ben dan ook heel braaf geweest hé

21fblokmetwarmtewisselaars.jpg

21dblokmetinlaatenbougies.jpg

11cilindermetpiston2.jpg

13cilinderkopmetklep.jpg

Zo een rode Carrera GT is nog bij Raes Racing verkocht geweest en reed in Mechelen – Bonheiden rond. Ondertussen prijs minstens maal twee gegaan. De koper had een hele verzameling exclusieve sportwagens en zou deze al even terug verkocht hebben en een zwarte 918 Spyder hebben gekocht?

Als Santa Claus deze voor mijn deur aflevert , ga ik in 2018 te voet rij ik er mee naar Lapland 😆 😆 😆

Als Santa Claus deze voor mijn deur aflevert , ga ik in 2018 te voet naar Lapland 😆 😆 😆

8ebf7b10ee09629d8289192e463f1f9d.jpg

Was dat niet op de billen dan? :mrgreen:

moet kunnen, hangt van je biceps af :coolness:

XXX

Zou dit er over zijn….. :think:
                        porschetattoo.png

Vragen staat vrij natuurlijk, maar ik weet niet of de Kerstman (of vrouw) zal luisteren… :bounce:

XXX
                          11 reacties aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.