Wegvallen vermogen tijdens rijden

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 Wegvallen vermogen tijdens rijden

• Maker
    Discussie
  • Tijdens het rijden valt soms mijn vermogen weg , als ik dan koppeling in druk of in neurtraal zet blijft hij stationair draaien en valt hij niet stil . Maar draait niet echt mooi . Druk olie ok 1 à 2 bar stationair en als je gas geeft direct nr 4 à 5 bar . Geef je dan gas , dan valt hij stil. Al ik echter een minuutje of 2 maximum wacht en af en toe voorzichtig gas geef , gaat hij weer normaal draaien en kan ik weer in toeren gaan zonder dat hij stil valt en kan ik weer vertrekken. hij doet dit niet constant . Soms rijd ik 300 km en doet hij het niet en dan kan het plots een paar keer kort achter elkaar zijn. Weet iemand wat dit zou kunnen zijn ?

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Anoniem

Bedankt 911-Lover en Porschepainter .
      Persoonlijk was ik er ook al achter gekomen dat het een 964 was .
      Maar ik vind als je een vraag stelt je iets concreter kan zijn wat betreft het type wagen.
      Geen kritiek hoor ,gewoon wat ik erover denk .En natuurlijk ligt het ook aan mij .Ik ga steeds naar toon laatste berichten .Zo zie ik direct de nog niet gelezen berichten maar niet de categorieen 😳
      groeten Funny

0

Voila , zo is het . Een 964 carrera 2 1990 omgebouwd nr RS look .

0

Het staat in de categorie 964 dus vermoed ik dat het om een 964 gaat 🙄 😈 😉

0
          Anoniem

Hallo porschepainter ,
            welk type wagen heb je ,altijd leuk om te weten .
            Hopelijk vind je snel een oplossing .

0

Alvast bedankt , ga dat eens nakijken

0
              Wim

Hier een linkje van wat er allemaal mis kan zijn.

Staan de symptomen in die jij vernoemt, dus wie weet.

http://efinnegan.com/Porsche/Repair%20Maintenance%20and%20Miscellaneous%20info/AFMWiringHarnessUpdate.html

0
              6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.