wekelijkse classic summer meet 2013 krc genk

Home Forum Porsche Uitstappen wekelijkse classic summer meet 2013 krc genk

• Maker
    Discussie

• 911-lover
    Deelnemer

In het verleden is het me nooit gelukt vanwege het werk .
      Misschien dat het dit jaar wel zal lukken .
      We’ll see 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 197)
      • Topic nog even in de schijnwerper zetten 🙂

‘t Is mooi weer … vandaag … :coolness:

Ritje tot Genk :driver: en :drink:

Morgen is er een speciale meeting in Genk. Zal iets drukker zijn.
          Ik ga effe kijken. Voor wie morgen zin heeft:
          https://www.facebook.com/events/317636395080422/318859818291413/?notif_t=like

PDS

[quote=”Monza” post=174889][quote=”Thefrits” post=174887]Deze is wel ruig….. :mrgreen:

Dringend wat plakkers laten plakken op de mijne :sarcastisch[/quote]

Ja dat Monza moest daar parkeren maar ik mocht wel nog in de rij !
            Mijne is wat meer “tuning” denk ik 😳

:popcorn:

Effe groups-buy down van deze: http://www.ebay.com/itm/Porsche-Black-Lanyard-Key-Chain-White-Lettering-/251600417850?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3a948db43a
              En je moet dan inderdaad rond 18.30 uur komen. Dan is meestal de laatste rij nog vrij :coolness:

[quote=”Goof” post=174886]Wel alle forumwagens, maar allemaal zonder eigenaar 🙂 Heb er wel al mooiere wagens weten staan, stonden wat teveel ketels tussen naar mijn goesting.[/quote]
                😆 de forumwagens gingen toch op de laatste rij staan en de ketels stonden toch daar niet?
                heeft iedereen al een lanyard? want ik ben niemand tegen gekomen :bounce:
                en die moet je rond de nek doen en zijn groot genoeg :mrgreen:

Dringend wat plakkers laten plakken op de mijne :sarcastisch

Deze is wel ruig….. :mrgreen:

Wel alle forumwagens, maar allemaal zonder eigenaar 🙂 Heb er wel al mooiere wagens weten staan, stonden wat teveel ketels tussen naar mijn goesting.

PDS

[quote=”Monza” post=174852]Was leuk en goed vol :bounce: daarmee stonden we rechts van de parking :bounce: .
                        Spijtig dat we niet bij de *porsche konden blijven :sarcastisch[/quote]

Het was inderdaad een mooi ritje :music:

Spijtig genoeg inderdaad geen forummers gezien 😳

Was gisteren niet zo heel erg druk als vorige week.
                          Zaak is wel om vóór 19.00 uur daar te zijn. Heb je goede plek, en zie je de meeste nog.
                          Vanaf 19.30 – 20.00 uur rijden de eerste al weg…. 🙁

Was leuk en goed vol :bounce: daarmee stonden we rechts van de parking :bounce: .
                            Spijtig dat we niet bij de *porsche konden blijven :sarcastisch

PDS

Ja ja met die *porsche

Ik zal een roos opspelden :happy:

:coolness:

Je komt met deze porsche ?

En blijft de hele tijd bij ‘m staan ?….. :happy:

PDS

Wie mij daar ziet, spreek mij gerust aan he :engeltje:

Ik probeer er ook te zijn!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 197)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.