wekelijkse classic summer meet 2013 krc genk

Home Forum Porsche Uitstappen wekelijkse classic summer meet 2013 krc genk

• Maker
    Discussie
  • In het verleden is het me nooit gelukt vanwege het werk .
    Misschien dat het dit jaar wel zal lukken .
    We’ll see 😉

15 reacties aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 197)
    • Amai lijkt me de moeite om eens naar daar af te zakken .

XXX

Moet lukken met deze gegevens 🙂

@ Peter Targa
          we zullen daar wachten tot 18u20.

ik stuur mijn gsm nr nog via pm moest je het niet vinden.

kruispunt Henri Esserslaan/oude tuinwijk aan de brandweer kazerne.
          :driver: :drink:

XXX

John, kan je een gps adres geven om op af te spreken woensdag 10 juli?
            Ik kom van Antwerpen en doe mijn best om er om 18u te zijn :relaxman: :relaxman:

Ik kom ook op 10 jullie .
              Marc

XXX

10 juli moet lukken, ik doe mijn best om er om 18:00u te zijn. Lijkt me een avondje om niet te missen :relaxman:

Ik wil er al langer eens naar toe maar sta altijd nacht shift te werken dus als ik daar toekom moet ik al terug komen 😐
                  Binnen een paar weekjes verlof en dan ga ik zeker eens langs :relaxman:

Prima .
                    We laten elkander iets weten :salut:

is voor mij ok Koen , ben ook vanplan om te gaan op 10/7 :driver: :drink:

Dat kan ik einde deze week begin volgende week pas vastleggen .
                        Dan hebben we pas het werkrooster voor die week.
                        De P is ook nog niet terug , maar ik denk dat de Scooby daar ook wel welkom is :driver:

image_2013-07-01.jpg
                          Ik ga om de twee weken , dit is in mijn achtertuin
                          Gr. Marc

Ik vrees dat ik dan de P nog niet terug ga hebben (of zonder verzekering zit :bounce:).
                            Ander keertje voor mij dus. 😉

wie heeft er zin om woensdag 10 juli er naartoe te gaan?
                              we kunnen om 18u afspreken aan de mijn van winterslag (c mine voorkant) en van daaruit in groep naar het KRC stadion te gaan zodat we wat samen staan en er een leuke avond kunnen van maken. :drink:

[quote=”WES-RS” post=135257]En toen waren we al met 3. :mrgreen:
                                Wie nog? ;)[/quote]

Als ik dan vrij ben wil ik ook wel mee :driver:

Prachtig om te zien.
                                  Ik ga er de eerste beste gelegenheid een bezoekje brengen.

15 reacties aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 197)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.