wekelijkse classic summer meet 2013 krc genk

Home Forum Porsche Uitstappen wekelijkse classic summer meet 2013 krc genk

• Maker
    Discussie
  • In het verleden is het me nooit gelukt vanwege het werk .
    Misschien dat het dit jaar wel zal lukken .
    We’ll see 😉

15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 197)
    • Wat ontzettend leuk zeg!!

Zelf ben ik er nog niet geweest maar lijkt me een meeting zoals een meeting zou moeten zijn :respect2:

En toen waren we al met 3. :mrgreen:
          Wie nog? 😉

Wil er ook al lang naartoegaan John , maar nooit tijd .een van de volgende weken toch eens alles laten en gaan 😉

[quote=”WES-RS” post=135243]Amai John, daar staan precies niet de minste wagens. 😯
              Misschien onder mijn bouwverlof eens naartoe gaan.
              Tenslotte is het zover helemaal niet van de deur. :up:[/quote]
              ja er staat wat om van te kwijlen.
              rond 20 uur waren er al een +/- 350 wagens en het bleef binnen komen.
              zeker eens langs gaan want je komt er wagens tegen die je nog niet in een museum ziet staan.
              je laat maar weten als je eens gaat dan gaan we :drink: pakken.

Amai John, daar staan precies niet de minste wagens. 😯
                Misschien onder mijn bouwverlof eens naartoe gaan.
                Tenslotte is het zover helemaal niet van de deur. :up:

vandaag eindelijk eens tijd gehad om naar het wekelijkse treffen te gaan in Genk aan het KRC stadion.
                  knappe wagens gezien en zeer lekker gegeten in het thema cafe.
                  zeker een aanrader om eens naartoe te gaan.
                  woensdag 17 juli is er geen treffen!
                  enkele sfeerbeelden

20130626_191043.jpg

20130626_190754.jpg

20130626_191009.jpg

20130626_190843.jpg

20130626_190847.jpg

Ik ga zeker eens langskomen om een kijkje te nemen en :drink:

Ga zeker eens kijken naar al dat moois.

voor de mensen die het gemist hebben
                        start woensdag 8 mei vanaf 18 u

[quote=”911addict” post=129277]En voor diegene die zich afvragen waarom ik nu niet op “Porsche Scene Live” ben. Wel, vetrek straks naar “Top Gear Live”. ‘T was een moeilijke keuze, maar PSL is er elk jaar, TGL zie ik nog niet elke jaar naar België afzakken.[/quote]

We hebben het ons nog afgevraagd, waar zitten die gekke Oost Vlaanderaars van vorig jaar toch? 😉

En voor diegene die zich afvragen waarom ik nu niet op “Porsche Scene Live” ben. Wel, vetrek straks naar “Top Gear Live”. ‘T was een moeilijke keuze, maar PSL is er elk jaar, TGL zie ik nog niet elke jaar naar België afzakken.

In Limburg leeft het auto en motorgebeuren veel meer dan hier in Oost-Vlaanderen :respekt: . Bij ons kennen ze enkel de fiets :bounce: . Getuige de vele groepen “wielerterroristen” die we vorige week op de schitterende West-Oost rit tegenkwamen.

ze voetballen momenteel niet goed in Genk maar van treffen kennen ze wel iets.

Het kan soms wel eens gebeuren dat we op een woensdag in limburg zijn ,waarom dan eens niet langsgaan . :driver:

15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 197)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.