wekelijkse classic summer meet 2013 krc genk

Home Forum Porsche Uitstappen wekelijkse classic summer meet 2013 krc genk

• Maker
    Discussie
  • In het verleden is het me nooit gelukt vanwege het werk .
    Misschien dat het dit jaar wel zal lukken .
    We’ll see 😉

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 197)
    • Ben ook nie geweest ,hier in Genk veel regen.
      Marc

ik ga zeker ook is gaan kijken dit jaar
        maar niet morgen de weersvoorspelling lijken me niet ideaal

Ik ga morgen naar de summer meet in Genk , zijn er nog *porsche of forum leden ?
          Marc

wie mooie sfeerfoto’s wilt zien http://www.fs-foto.be/ onder albumoverzicht Auto’ s en motoren.

Is inderdaad een heel gezellige bedoening! Ik ga sowieso ook verschillende keren aanwezig zijn.

XXX

Dit plan ik ook nog eens :applaus: fijne meeting :up:

:up:

:applaus: :happydance:

Ik had er al van gehoord dat het weer doorging , ga er zeker nog eens naartoe :up:

zonet een mail ontvangen:
                        het oldtimer treffen gaat weer door aan het krc stadion te genk vanaf 18u
                        Vanaf woensdag 7 mei 2014 beginnen we er weer wekelijks aan . Mvg, Dirk
                        :driver: zeker niet te missen :drink:
                        CLASSIC SUMMER MEET” 2014
                        Dit is een door de Stad Genk officieel erkende Manifestatie.
                        Ondertussen al een welbekende en succesvolle gratis meeting voor liefhebbers van oude en/of speciale voertuigen:
                        Oldtimers, Youngtimers, Trucks, klassieke auto’s, hotrods, lowriders, buggy’s, moto’s, brommers, scooters, oldtimercaravan’s, cruiserbikes, enz..
                        of heb je iets exclusiefs op wielen “nieuw of oud, gebouwd of gekocht” breng het dan mee als je er zin in hebt.
                        Dit is de 4de jaargang georganiseerd door het Themacafé, iedereen is welkom op de meeting, als jullie maar met goede bedoelingen komen.
                        Er zullen vanaf woensdag 7 mei 2014 in totaal 21 woensdagen zijn dat jullie kunnen komen.
                        Waar: Parking tegenover het Themacafé aan het KRC-GENK voetbalstadion, Stadionplein 4 in 3600 Genk.
                        Telnr.: 089/848417(op maandag gesloten)
                        De meeting is volledig gratis en iedereen die komt kijken of deelnemen, komt op eigen verantwoordelijkheid.
                        “Er wordt verwacht dat jullie de instructies volgen en rustig rijden op de parking en omliggende wegen”.
                        Er is een groot terras met zicht op de parking en de mogelijkheid tot een drankje en/of een hapje.
                        Hun keuken is een aanrader!
                        We maken er weer gezellige avonden van onder liefhebbers .
                        Hopelijk kunnen we jullie talrijk begroeten op de kick-off 7 mei 2014 en/of één van de volgende “CLASSIC SUMMER MEETINGS”.
                        PS: Als er toevallig een voetbalmatch zou zijn in de Cristal-Arena van KRC op één van deze woensdagen wordt die dag geen meeting gehouden.
                        Enkele v/d afspraken en regels!!
                        1/Deelname aan een meeting geschiedt geheel
                        en enkel op risico van de desbetreffende persoon zelf.
                        2/ Tijdens de meeting gelden de wettelijke verkeersregels,
                        volg steeds de aanwijzingen van de crew op.
                        3/ Enkel voor de deelnemers is het toegestaan te parkeren op het aangeduide deel van de parking. Blokkeer geen doorgangen.
                        4/Roekeloos en/of agressief rijgedrag wordt niet getolereerd.
                        5/ Houdt rekening met de overige bezoekers en deelnemers,let op!! Er lopen ook kleine kinderen rond.
                        6/ Houdt het terrein netjes en ruim na afloop je eigen rommel op.
                        7/Drankmisbruik en dergelijke toestanden,noch het verstoren van de openbare orde is niet toegestaan.
                        8/ De organisatoren, vrijwilligers, crew en aanhang kunnen niet en onder geen enkel beding aansprakelijk worden gesteld voor materiële,
                        fysische, mentale en/of andere schade veroorzaakt door 1 of meerdere bezoekers, deelnemers tegenover andere bezoekers of derden.
                        9/ De organisatoren behouden zich het recht om bezoekers/deelnemers van de meeting de toegang te weigeren als zij zich niet aan de geschreven en ongeschreven regels houden!!!!

[quote=”Mushroom” post=143015]John?
                          De jouwe ziet er op foto toch wel vetjes uit hoor?! Zou je niet beter hier of daar een wrak kopen en daar aan beginnen? Ik zou ‘t zonde vinden van jouw maritieme…[/quote]

vandaag hang ik er eens te koop op in Maasmechelen op het special car treffen 23K met mogelijkheid tot overname pre impact.
                          en anders zijn de onderdelen te koop.
                          wat me tegen houd met een wrak is met welke basis je moet beginnen door laswerken enz..
                          de laatste kans mannen als iemand een Japans beest wilt morgen wordt hij geslacht :popcorn:

John?
                            De jouwe ziet er op foto toch wel vetjes uit hoor?! Zou je niet beter hier of daar een wrak kopen en daar aan beginnen? Ik zou ‘t zonde vinden van jouw maritieme…

Juist ja ,beestig ding he !… Ooit wil ik daar ook wel eens aan beginnen :lekker:

zo eentje maar de kleur daar ben ik nog over aan het twijfelen *luv

la-porsche-911-reimaginee-par-singer-01-673x342.jpg

Ja ,ik had hier al ergens opgevangen dat je van plan was om wat te gaan ombouwen 😉
                                  Heb je al iets concreets in gedachten (voorbeeld) welke richting je wil opgaan ?

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 197)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.