wekelijkse classic summer meet 2013 krc genk

Home Forum Porsche Uitstappen wekelijkse classic summer meet 2013 krc genk

• Maker
    Discussie

• 911-lover
    Deelnemer

In het verleden is het me nooit gelukt vanwege het werk .
      Misschien dat het dit jaar wel zal lukken .
      We’ll see 😉

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 197)
      • [quote=”python” post=142894]Aangezien het weer wat tegen viel waren de porsches precies toch goed vertegenwoordigd ! :applaus: :up:

@ John ,wat is dat met die inschrijvingsplaat achter man ,hadden ze geen groter modelletje ?
        :sarcastisch :engeltje: ;)[/quote]
        😳 ja was gehaast om hem in te schrijven en ben toen in de kapotte vlaamse taal streek gereden om nog snel iemand van de douane te hebben maar ik met mijn kapotte frans en zij met hun kapotte vlaams is er een maatje mis gelopen :bounce:
        maar tegen de zomer is die gekrompen naar het kleinste model dat ze hopelijk ook minder snel kunnen flitsen :engeltje:

Aangezien het weer wat tegen viel waren de porsches precies toch goed vertegenwoordigd ! :applaus: :up:

@ John ,wat is dat met die inschrijvingsplaat achter man ,hadden ze geen groter modelletje ?
          :sarcastisch :engeltje: 😉

online foto’s laatste treffen zie HIER en
            HIER
            Foto550-CIPM4WZE.jpg

Foto550-LLJWLVGX.jpg

Foto550-GBZJF7MP.jpg

Foto550-6X8VO34P.jpg

Foto550-PI4VWH38.jpg

Attachments:
            • Foto550-KLAI7673.jpg
            • Foto550-Z4T7F8FW.jpg
            • Foto550-OIKIZQYP.jpg
            • Foto550-ILY3BMPF.jpg
            • Foto550-IOHFKY6O.jpg
            • Foto550-VOLXWXFX.jpg

Zonde Koen, het was gezellig. 🙂

Ah dus DAT is Bali blauw!? :mrgreen: Knappe kleur… :coolness:

[quote=”Marc356″ post=142797]Ferm kleurke !
                Gr. Marc[/quote]

Nu heb je geluk hé 🙂

Ferm kleurke !
                  Gr. Marc

[quote= maar wel hebben we een mooie foto gezien in Bali blauw :happy:[/quote]

1965_Porsche_356C_Bali_Blue_Survivor_For_Sale_Rear1.jpg

DSC_0080Large12578895291.jpg

Volgens mij is dit het ‘echte’ bali blauw

Ik wilde ook afkomen , doch hier regende het pijpestelen .
                      En daar ik de Scooby pas een poetsbeurt gegeven had en pas volgende week vrijdag er terug tijd voor zou hebben vond ik het zonde van het werk .
                      Wijselijk besloten thuis te blijven .

:up: :up: :up: :happy:

:applaus: toch toffe mensen hier op het forum.
                          weer of geen weer we waren toch met 5 wagens van het forum.
                          foto’s? we hebben maar geen foto getrokken van de :drink:
                          maar wel hebben we een mooie foto gezien in Bali blauw :happy:

Het was gezellig met John, Zimmer, DST en Marc. :up:

Spijtig van de kleine opkomst, slechts 2 rijen wagens, maar zeker een event om nogmaals te doen. 😉

Niet vergeten foto’s te make he ❗

Ik was zelf ook van plan om te gaan maar er is wat tussen gekomen 🙁

Ik ga de 924 nu een badje geven en kom straks af, regen of niet! :coolness: ( alhoewel ik hoop op mooi weer… :engeltje: )

[quote=”john.beton.” post=142540]reminder woensdag om 18u tot 18u20 laatste keer genk 2013 treffen aan de brandweer samenkomst p forum om in een treintje te gaan[/quote]

Als het de laatste keer is, kom ik straks ook ene :drink:

Deze morgend in de regen naar Lummen, nog efkes gepasseerd via wat wegenwerken, hij ziet er wel niet proper uit :puke:

Bewolkt maar droog.
                                    Gr. Marc

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 197)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.