wekelijkse classic summer meet 2013 krc genk

Home Forum Porsche Uitstappen wekelijkse classic summer meet 2013 krc genk

• Maker
    Discussie
  • In het verleden is het me nooit gelukt vanwege het werk .
    Misschien dat het dit jaar wel zal lukken .
    We’ll see 😉

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 197)
    • reminder woensdag om 18u tot 18u20 laatste keer genk 2013 treffen aan de brandweer samenkomst p forum om in een treintje te gaan

Hopen op mooi weer! :mrgreen:

wie mee wil afspraak woensdag 18sept om 18u en wachten daar tot 18u20 aan de brandweer in genk.
          dit is het adres van de brandweer kazerne:
          C-mine 50, 3600 Genk

:drink:

[quote=”WES-RS” post=142076][quote=”john.beton.” post=142042]( de laatste rit voor hij uit elkaar wordt gehaald) [/quote]

Nu ben ik al haast verplicht om ook te komen. Dan heb ik je wagen “voor” ook gezien… :)[/quote]
            ja Wes :first: dan kunnen we eindelijk dat :drink: drinken :happydance:

[quote=”john.beton.” post=142042]( de laatste rit voor hij uit elkaar wordt gehaald) [/quote]

Nu ben ik al haast verplicht om ook te komen. Dan heb ik je wagen “voor” ook gezien… 🙂

Dit zal moeilijk worden voor mij . 😥

[quote=”john.beton.” post=142042][quote=”Marc356″ post=142040]Dan gaan we toch gewoon volgende week ,18 sep.
                  Gr. Marc[/quote]
                  ik ga mee marc :up: ( de laatste rit voor hij uit elkaar wordt gehaald)[/quote]

ik ben er ook Marc en John , kunnen we nog wat plannen :drink:

[quote=”Marc356″ post=142040]Dan gaan we toch gewoon volgende week ,18 sep.
                    Gr. Marc[/quote]
                    ik ga mee marc :up: ( de laatste rit voor hij uit elkaar wordt gehaald)

Dan gaan we toch gewoon volgende week ,18 sep.
                      Gr. Marc

Ik had me voorgenomen en dit hier ook geschreven om dit seizoen eens af te komen .Dit is me spijtig genoeg niet gelukt . 😉
                        Hopelijk gaat dit initiatief niet verloren .

Ik ben vorige week met een maat meegeweest was weer top :up:

@john
                          .beton,klopt volgend jaar stoppen ze ermee,mijn maat gaat vandaag mee opstarten,want hij is van plan om de organisatie op zich te nemen :respect2:

de laatste editie van 25/9 kan spijtig genoeg NIET doorgaan door VOETBAL.
                            jammer maar vorige was de topper 1000 voertuigen.
                            zie HIER

sommige stappen ook uit de organisatie ruzie :bounce:

Met de 993 komen Jean :respect2:

als ik binnenmag ben ik er bij;of ik moet met de TR6 rijden!

voor ons is dat goed :up:

treintje vanuit Antwerpen

samenkomst aan de Wok, rond punt Wommelgem om 17u 😉

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 197)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.