wekelijkse classic summer meet 2013 krc genk

Home Forum Porsche Uitstappen wekelijkse classic summer meet 2013 krc genk

• Maker
    Discussie
  • In het verleden is het me nooit gelukt vanwege het werk .
    Misschien dat het dit jaar wel zal lukken .
    We’ll see 😉

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 197)
    • reminder woensdag om 18u tot 18u20 laatste keer genk 2013 treffen aan de brandweer samenkomst p forum om in een treintje te gaan

0

Hopen op mooi weer! :mrgreen:

0

wie mee wil afspraak woensdag 18sept om 18u en wachten daar tot 18u20 aan de brandweer in genk.
          dit is het adres van de brandweer kazerne:
          C-mine 50, 3600 Genk

:drink:

0

[quote=”WES-RS” post=142076][quote=”john.beton.” post=142042]( de laatste rit voor hij uit elkaar wordt gehaald) [/quote]

Nu ben ik al haast verplicht om ook te komen. Dan heb ik je wagen “voor” ook gezien… :)[/quote]
            ja Wes :first: dan kunnen we eindelijk dat :drink: drinken :happydance:

0

[quote=”john.beton.” post=142042]( de laatste rit voor hij uit elkaar wordt gehaald) [/quote]

Nu ben ik al haast verplicht om ook te komen. Dan heb ik je wagen “voor” ook gezien… 🙂

0

Dit zal moeilijk worden voor mij . 😥

0

[quote=”john.beton.” post=142042][quote=”Marc356″ post=142040]Dan gaan we toch gewoon volgende week ,18 sep.
                  Gr. Marc[/quote]
                  ik ga mee marc :up: ( de laatste rit voor hij uit elkaar wordt gehaald)[/quote]

ik ben er ook Marc en John , kunnen we nog wat plannen :drink:

0

[quote=”Marc356″ post=142040]Dan gaan we toch gewoon volgende week ,18 sep.
                    Gr. Marc[/quote]
                    ik ga mee marc :up: ( de laatste rit voor hij uit elkaar wordt gehaald)

0

Dan gaan we toch gewoon volgende week ,18 sep.
                      Gr. Marc

0

Ik had me voorgenomen en dit hier ook geschreven om dit seizoen eens af te komen .Dit is me spijtig genoeg niet gelukt . 😉
                        Hopelijk gaat dit initiatief niet verloren .

0

Ik ben vorige week met een maat meegeweest was weer top :up:

@john
                          .beton,klopt volgend jaar stoppen ze ermee,mijn maat gaat vandaag mee opstarten,want hij is van plan om de organisatie op zich te nemen :respect2:

0

de laatste editie van 25/9 kan spijtig genoeg NIET doorgaan door VOETBAL.
                            jammer maar vorige was de topper 1000 voertuigen.
                            zie HIER

sommige stappen ook uit de organisatie ruzie :bounce:

0

Met de 993 komen Jean :respect2:

0

als ik binnenmag ben ik er bij;of ik moet met de TR6 rijden!

0

voor ons is dat goed :up:

treintje vanuit Antwerpen

samenkomst aan de Wok, rond punt Wommelgem om 17u 😉

0
                                15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 197)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.