wekelijkse classic summer meet 2013 krc genk

Home Forum Porsche Uitstappen wekelijkse classic summer meet 2013 krc genk

• Maker
    Discussie
  • In het verleden is het me nooit gelukt vanwege het werk .
    Misschien dat het dit jaar wel zal lukken .
    We’ll see 😉

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 197)
    • targa 84
      is een nederlander.ben bij jullie forum
      en heb gele platen
      :drink:

Inderdaad even met python gebabbeld toen we samen die van Ward aan het bekijken waren.

@Ward
        : bij mooi weer ben ik er normaal wekelijks, dus dat babbelen valt wel te regelen 😀
        S2 was ook mooi ja.

Targa84 helaas ook niet gezien, wel die met de gele nummerplaten.

Die zwarte was ik idd.

Spijtig dat ik niet wist dat die zilveren 924 van mafke was, had hem zien binnenrijden en had er graag een klapke mee gedaan. Mijn allereerste auto was een zilveren 924, vandaar.

@python
          : met welke auto was jij?

Had ook nog ne mooie zilveren 944 S2 gezien, iemand van hier?

Ik kon me niet inhouden en ben ook nog eens langs geweest :coolness:
            Heb een babbeltje gehad met mafke en zijn zermattsilber 924 :up:
            Ik denk Ward de zijne daar ook gezien te hebben (zwarte 944 met Ronal velgen)?
            @ targa84 , helaas gemist 🙁 K’heb er wel een gelijkaardige kleur targa zien staan maar daar hingen Hollandse platen tegen .

ben er geweest vanavond
              is zeer mooi om eens te gaan kijken.ga er beslist nog
              een keer terug.
              :drink:

Ik ben er weer niet geraakt. ‘T is dan ook ver. 7km 😳

[quote=”Mikey” post=139311]Ik ben ook van plan morgen te rijden tot daar.
                  Ik zou willen vertrekken tegen 17u a 17u30[/quote]

Deju wijziging in planning ….. 🙁

Ik vertrek normaal gezien rond 17u30 in Geel

[quote=”mafke” post=139296]Nee, die van mij is zermatt zilver.
                      Waarom?[/quote]
                      Gewoon ,ik had er daar twee tegen gekomen (rode) dus ik dacht dat de jouwe erbij was. 😉

Als ik morgen nog tijd heb na het werk en de P nog proper genoeg is, kom ik ook eens langs. 🙂

Ik ben ook van plan morgen te rijden tot daar.
                          Ik zou willen vertrekken tegen 17u a 17u30

Dan zal’t niet gaan, wou morgennamiddag een klein toertje Limburg doen maar moet op tijd thuis zijn.
                            Mijne moto staat te koop en ze komen morgenavond kijken.

elke woensdag vanaf 18u 😉

[quote=”ward” post=139250]Gaat er iemand morgen naar de classic summer meet?[/quote]

Hey Ward, wanneer is dit? Misschien ook die richting eens uit als er niets tussenkomt.

Nee, die van mij is zermatt zilver.
                                  Waarom?

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 197)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.