wekelijkse classic summer meet 2013 krc genk

Home Forum Porsche Uitstappen wekelijkse classic summer meet 2013 krc genk

• Maker
    Discussie
  • In het verleden is het me nooit gelukt vanwege het werk .
    Misschien dat het dit jaar wel zal lukken .
    We’ll see 😉

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 197)
    • [quote=”mafke” post=139260]Indien mooi weer ben ik elke week aanwezig. Is in mijn achtertuin;-[/quote]
      Staat die van jou per toeval bij tussen de foto’s op de vorige pagina ?

hey
        morgen ook eens komen kijken
        lijkt me wel leuk
        daar in genk
        :drink:

Indien mooi weer ben ik elke week aanwezig. Is in mijn achtertuin;-

Indien mooi weer, kom ik eens kijken. Al veel goeds over gehoord maar nog nooit gaan kijken 😳 .

Gaat er iemand morgen naar de classic summer meet?

[quote=”john.beton.” post=137365]Wij zijn er gisteren niet geraakt :bounce: [/quote]
                Dacht het al ,ik had al eens rond gekeken maar dat speciale blauwe kleurtje was nergens te bespeuren 😉

Wij zijn er gisteren niet geraakt :bounce:
                  @moderators : als er flyers zijn zullen we die volgende keer wel eens uitdelen?

Wim

Niet iedereen zit hele dagen achter de computer om alles van zijn merk op te zoeken, want dan had hij het wel al eens tegen gekomen. 😉

XXX

Leuke foto’s Phyton. Zeker die eerste twee, is dat olijfgroen, speciaal kleurtjein combi met het interieur.
                      Ik hoop er deze zomer nog eens te geraken is idd een leuke meeting, we zien wel.
                      Wat, niet van Porscheforum gehoord 👿 Shoot ’em :applaus:

K’Heb er later nog een aantal gespot maar daar heb ik helaas geen foto’s van :engeltje:
                        Echter maar met één P rijder een praatje kunnen maken (rest was niet bij hun auto te bespeuren) en die had helaas nog nooit van Porscheforum.be gehoord :bounce: 😆

Daarstraks even gaan kijken en de Porsche’s waren er goed vertegenwoordigd :relaxman:
                          Knap Initiatief ,vriendelijke stewarts ,alle merken dus voor iedereen wat wils :up:

P1010296.JPG

P1010292.JPG

P1010282.JPG

P1010281.JPG

P1010280.JPG

P1010278.JPG

P1010277.JPG

P1010274.JPG

Ik zou ook willen meegaan maar ga inde namiddag een brouwerij :drink: bezoeken en denk niet dat het dan nog verstandig :drink: is om daarna met de auto te gaan rijden :drink:
                            Volgende week misschien.

Ik ga morgen de 24e alvast ook eens een kijkje nemen daar in Genk.

Als alles zo blijft is er een grote kans dat ik woensdag 24 ook afkom :engeltje:

XXX

Bak ze Marc. Ik wacht nog tot september om daar te bakken . 😀

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 197)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.