wekelijkse classic summer meet 2015 krc genk

Home Forum Porsche Uitstappen wekelijkse classic summer meet 2015 krc genk

• Maker
    Discussie

• jos vanbaelen
    Deelnemer

Is er nog iets te zien in Genk of bestaat dit evenement niet meer op woensdag?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
    • Das

Vorige woensdag was een topper dacht meer dan 600 wagens.

Das

Vorige woensdag was een topper dacht meer dan 600 wagens.

Mickey als het weer goed is dan staan er 2 keer zoveel auto’s als gisteren. Jammer dat ik je post te laat heb gezien anders had ik je het eerder laten weten.

Mickey als het weer goed is dan staan er 2 keer zoveel auto’s als gisteren. Jammer dat ik je post te laat heb gezien anders had ik je het eerder laten weten.

Ik ben gisterenavond dan toch naar Genk gereden en daarna op de terug weg te Hasselt gaan eten, mooie trip van 250km.
                Maar moet eerlijk zijn had me iets groters voorgesteld van deze meeting te Genk.
                Waarschijnlijk omdat we midden in de vakantieperiode zijn dat de opkomst wat minder was.
                Wel mooie dingen gezien, waaronder een HD met Engine powered by Porsche.

Ik ben gisterenavond dan toch naar Genk gereden en daarna op de terug weg te Hasselt gaan eten, mooie trip van 250km.
                  Maar moet eerlijk zijn had me iets groters voorgesteld van deze meeting te Genk.
                  Waarschijnlijk omdat we midden in de vakantieperiode zijn dat de opkomst wat minder was.
                  Wel mooie dingen gezien, waaronder een HD met Engine powered by Porsche.

Ik was van plan om is te rijden
                    maar is het de moeite?

Ik was van plan om is te rijden
                      maar is het de moeite?

wie van’t forum is er vandaag ? ga ook rond 18u ernaartoe met de P :driver: :drink:

wie van’t forum is er vandaag ? ga ook rond 18u ernaartoe met de P :driver: :drink:

Is het daar de moeite om tijdens de vakantieperiode naartoe te gaan?

Is het daar de moeite om tijdens de vakantieperiode naartoe te gaan?

Ik hoop er binnenkort ook nog eens te geraken!

Merci,deepee en rollie voor de snelle reaktie.
                                  Dan ben ik in Genk rond 19h15 met de P.

cfr de actuele kalender op oldtimerweb.be

csmGenk2015.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.