welk kleur voor een 911?

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 welk kleur voor een 911?

• Maker
    Discussie

• porschke
    Deelnemer

Ik ben van plan om mijn 911 2.7 targa haar chromé en geborstelde beugel terug te geven. Momenteel is ze wit met zwarte raamlijsten, jongere spiegels etc..
      Het is een ex-marie chaussee, dus origineel wit, maar dit trekt op niets met chrome vind ik.

Nu wil ik haar in een klassevol kleur steken dat niet afsteekt met het zwart in de bumpers en rubbers en het blinkende gedeelte 😕

Nu is mijn vraag aan jullie wat jullie het mooiste kleur vinden op zo’n G-model 🙂

Had al gedacht aan Aston Martin kleuren maar ben er nog niet uit 🙁

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 30)
      • Jah, daar kan ik niks aan toevoegen 😆 😉

wit is een prachtig kleur, persoonlijke voorkeur voor een witte porsche is de 968 CS, 996/997 GT3 en de 930

Eigenlijk zie ik bijna alle modellen van Porsche graag in het wit 8)

Mooi toch

normaal ben ik niet van plan om ze te verkopen, behalve er ooit iemand een deftig bod doet omdat ze bv de RS motor willen ofzo, al bij al toch een heerlijke motor zo’n 2.7 en een 911 blijft toch iets speciaal om met te rijden 😀

ja wit

hier moet ik ook volgen een witte p is moooooi

en verkopen is een zorg voor later 😆

idd

Ook op een 993 staat het prachtig!

Wit is een mooie kleur zeker voor en 911

Veel succes en wit is idd ook een prachtkleur (niet alleen op een G-model)
                        Met een witte blijf je zitte ❓ Geloof het maar niet 😉

Een mooie oranje :

Na lang zoeken en slaaploze nachten ga ik ze in het wit (908) laten herspuiten 😳
                            de zwarte raamomlijstingen etc. waren toen blijkbaar een optie (M496 black trim)
                            Juist de jongere spiegel blijft erop en de rechtse deur wordt vervangen door een gegalvaniseerde met spiegel zodat ze een volwassener voorkomen heeft + het is veel gemakkelijker om te parkeren 😉

Nu: Waarom heb ik wit gekozen? Wel, omdat ik het toch het mooiste kleur blijf vinden voor een G-model en om dat ik eerst prioriteit ga stellen aan een motorrevisie. de motor is nog heel gezond, maar ze lekt wat olie en dus ga ik ineens, de oliepomp, starter, hydraulische kettingspanners, … laten plaatsen zodat de motor weer goed is voor een paar jaar. Volgende winter of de winter daarna wordt de wagen dan gestript, gegalvaniseerd en van een nieuw lakje voorzien zodat ze weer als nieuw is 😀

dromen en werk genoeg dus! foto’s volgen ook nog 😉

P.S. iedereen die me heeft bijgestaan met de kleurkeuzes ben ik zeer dankbaar

Ik houd het bij mijn donkerblauw 😉

Het is geen fluo hoor, maar een originele Porsche kleur

[quote=”Setakira”:3fhyih5f]ik vind dat viper green mooi, als je Jeroen (die felle groene 3.0 van hierboven) eens gezien hebt vergeet je hem nooit meer 😉

Zie ook voorkant: http://taes-sebastiaan.magix.net/userwebsite;jsessionid=75adh5jn8crrk.omaasp32?act=15&pos=3

😯 Doet zeer aan m’n ogen dat fluo-groen, miljaar. Enfin … smaken verschillen zeker 🙄

Deze moet je als img zetten Seta, ander pakt hij aytomatisch de link van de site 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 30)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.