welk kleur voor een 911?

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 welk kleur voor een 911?

• Maker
    Discussie

• porschke
    Deelnemer

Ik ben van plan om mijn 911 2.7 targa haar chromé en geborstelde beugel terug te geven. Momenteel is ze wit met zwarte raamlijsten, jongere spiegels etc..
      Het is een ex-marie chaussee, dus origineel wit, maar dit trekt op niets met chrome vind ik.

Nu wil ik haar in een klassevol kleur steken dat niet afsteekt met het zwart in de bumpers en rubbers en het blinkende gedeelte 😕

Nu is mijn vraag aan jullie wat jullie het mooiste kleur vinden op zo’n G-model 🙂

Had al gedacht aan Aston Martin kleuren maar ben er nog niet uit 🙁

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 30)
      • ik vind dat viper green mooi, als je Jeroen (die felle groene 3.0 van hierboven) eens gezien hebt vergeet je hem nooit meer 😉

Zie ook voorkant: http://taes-sebastiaan.magix.net/userwebsite;jsessionid=75adh5jn8crrk.omaasp32?act=15&pos=3

Met slate grey zit je safe, het is maw een makkelijke kleur om de wagen achteraf weer te verkopen.

Ik ben liefhebber van t baby blue… 8)

Slate grey is uiteraard ook een prachtige kleur! 😉

heb die blauwe al een aantal keer in het echt gezien, leuk sportief kleur voor een coupé 😳

heb op de porsche site Dark Olive Metallic tegengekomen, iemand al in het echt gezien?

Slate grey lijkt me ook wel wat

ben moeilijk aan het doen maar de 911 moet echt af zijn. bovendien moet het iets zijn dat er chic uitziet (niet zozeer sportief).
              Het spuiten is te duur om als het me niet aanstaat te laten overdoen. 🙁

Groen met impact bumpers (kijk maar naar de foto van 911-lover,) vind ik zelf heel goed samen gaan, en ik denk dat het op een targa met impact bumpers ook niet zal misstaan.

Maar dat blauw (wat ik nog nooit had gezien 😯 ) vind ik heel erg mooi 😛

Idd, had over het hoofd gezien dat het om een Targa ging 😳

Maar zoals Dave al voorstelde: dat blauw…

dat sienna metallic is inderdaad super en klassevol, maar denk ook dat het voor een targa niet hetzelfde effect zal geven.

wil iets echt klassevol, dat groen denk ik ga niet zo mooi zijn met die impactbumpers 😳

Groen ziet er leuk uit

Hier zie je hoe groen staat op een oude(re) 911 targa.

ik vind Sienna Metallic meer een coupé kleur.. ik zou voor de targa toch ook voor groen of oranje durven gaan… of euh nog mooier , baby blue… mijn gedacht !

Op een seventies auto, hoort een seventies kleur.
                            Lekker fel dus 8)

Idd zeer mooi die felle kleuren.

Maar Sienna Metallic is toch ook super in combinatie met geborsteld aluminium en zwart 😉

Hoe langer ik de wagen heb hoe meer ik van de kleur ben gaan houden…

Groen , geel of oranje zijn idd subliem op een oudere Porsche

Sienna metallic

Gewoon SUBLIEM !

hmm…ik zie heel graag die felle kleuren à la groen en oranje…maar dit is niet ieders smaak…op een oudje vind ik die te gek

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 30)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.