Welk model?

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Welk model?

• Maker
    Discussie
  • Hey,

Dit is mijn eerste post hier op het forum na reeds een tijdje zowat alle posts (ja echt alle) gelezen te hebben. Ik ben 31 jaar, getrouwd en vader van 2 kinderen, eentje van 3 jaar en eentje van 3 maanden.
    Mijn voorkeursmodellen voor een P’ke zijn de 968 en de 964. Welke is het meest geschikt om heel occasioneel es een ritje te kunnen maken met het hele gezin ook?

Mvg,

Koen

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Guy

Hey iceman,

Ben je al naar die blauwe 968 cabrio gaan zien bij Beerens ?
      Op foto ziet ie er in elk geval héél goed uit vind ik 8)

-> LINK

Prettige zoektocht verder 😉

Iceman… you’ve got a PM 😉

Voor dat budget meot je idd al goede 968CS-en vinden.
          Ik weet ook één CS staan en één heel goede 968 binnen dat budget.
          Dan heb je nog wat geld over voor BIV , wegentaks en verzekering.

Wij weten een CS staan die binnen uw budget past.

mvg
            Jack-in-the-box

Mijn budget voor een 968 zal rond de 20.000 euro draaien vermoed ik. Normaal hoop ik een goeie te vinden voor die prijs

[quote=”Number1″:v2kfucbu]en mijne 968 staat ‘bijna’ te koop 😉 [/quote]
                en ik wou net reclame voor je gaan maken…:-) )

en mijne 968 staat ‘bijna’ te koop 😉

Welkom!

Met een kindje van 3 maanden ben je beperkt door de Maxi Cosi.
                    Zelf rijd ik met een 964 en heb twee kinderen: 5 en 10 maand.
                    Dus de maxi Cosi is bijna afgeschreven 😉 )
                    Maxi Cosi past enkel op de voorzetel (zal ook wel zo zijn in de 968)
                    Van het moment dat ze in een kinderzitje kunnen gaat het perfect mits het juiste kinderzitje.
                    Vind je wel enkele topics over hier.

Veel succes met je zoektocht

thx 🙂

De zoektocht naar een GOEDE Porsche , maakt niet uit welk model , is niet makkelijk maar zoals vele addicten het zullen beamen is de zoektocht zeker zo mooi dan de aanschaf.
                        Heb je info of raad nodig , vraag het dan maar gewoon 😉

Mijn persoonlijke voorkeur gaat inderdaad uit naar de 968, niet vanwege het prijs-aspect alleen maar ik ben gewoon zot van het model…ik hoop gewoon dat ik er eentje zal kunnen vinden. Op het eerste zicht lijkt het niet makkelijk zo’n zoektocht

Het zijn beide volledige verschillende wagens die eigenlijk niet te vergelijken zijn.
                            Met beide kan je occasioneel rijden en met je gezin (als de kinderen niet te groot zijn.
                            Ik weet niet hoe het met een 964 zit , maar de 968 heeft achter in elk geval meer plaats dan mijn 911 3.2 had.
                            Verder is de keuze natuurlijk heelpersoonlijk waarbij de 968 (zeker als het geen CS is ) een heel stuk voordeliger in aanschaf als onderhoud zal zijn.
                            Veel succesmet de keuze en zoektocht en welkom hier

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.