- Dit onderwerp bevat 28 reacties, 16 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren, 1 maand geleden door .
-
Discussie
-
22 februari 2010 om 18:23
Klein vraagske voor iedereen…
Als ik zo hoor betaal ik veel (VEEL) te veel voor mijn verzekering.
Dus ik ben eens aan het rondshoppen,
Maar kom meestal op hetzelfde uit…
en dat is, “ja meneer, wij kunnen uw Porsche verzekeren aan Hobbytimer voorwaarden (ongeveer 50% van de prijs)
Maar dan moet je bij ons nog een wagen laten verzekeren voor dagelijks gebruik aan de volle prijs.”Mijn reactie is dan heel simpel, “sorry dat kan ik niet want ik rijd met een firmawagen (d’Ieteren lease)”
Dan krijg ik veelal hetzelfde antwoord, “geen probleem meneer, dan zou u uw brandverzekering en familiale bij ons moeten nemen en dan kan je nog steeds genieten van dit hobbytimer tarief.”
Waarop ik dan moet antwoorden, “jamaar, als ik mijn brandverzekering bij jullie neem, dan gaat mijn maandelijkse hypothecaire aflossing omhoog, omdat ik korting krijg bij mijn bank omda tik mijn brandverzekering daar heb”
En dan blijft het stil 🙁 (
Zijn er hier mensen die me iets kunnen aanraden, (mag ook via PB)
Ik zoek een verzekering voor mijn 944S2
geen kilometer beperking (99,99% kand gaat hij NOOIT meer dan 10000 km rijden per jaar) maar ik wil geen beperking.
de wagen gaat alleen buiten komen bij goed weer! Aangezien het in Belgie zoveel goed weer is wil ik er bij goed weer (SOMS!) mee naar werk rijden.hiervoor wil ik dus een BA verzekering, en ik wil er ook rechtsbijstand bij. (ga binnenkort de wagen laten taxeren, en zou ook willen dat de verzekering met dat taxatie rapport rekening houdt? eventueel een soort omnium?)
pechverhelping is leuk, maar anders neem ik die er gewoon wel bij.
Ik heb voor het ogenblik nog 2 mogelijkheden hangende…
ik vind het gewoon niet fair dat ik de volle prijs moet betalen voor een auto die (in vergelijking) nauwelijks buiten gaat komen.
MAw ik zou graag horen wat jullie ervaringen hier zijn, welke maatschappij of welke agent er oren heeft naar hobbywagens…
en ja “Erard” heb ik al gecontacteerd.:-) )
alvast bedankt,
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.