welke batterijbooster voor 3.2 aanschaffen?

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 welke batterijbooster voor 3.2 aanschaffen?

• Maker
    Discussie
  • Vraagje: ik zou me een batterijbooster willen aanschaffen voor men 3.2, er zit nu een 12V 74Ah batterij in met 600A EN, welke modellen zijn geschikt en waar best op te letten?
    de meesten zijn blijkbaar enkel geschikt voor benzinemotoren tot 3.0 liter motoren…
    alvast bedankt voor elke info :hail:

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • bedankt mannen voor de info, ga mij zo een Ctek mxs 5.0 aanschaffen, lijkt mij een zeer goed apparaat dat de batterij optimaal houdt.
      alvast fijn eindejaarsplezier en een gelukkig en gezond 2016

Wim

Geloof ik, daar mankeert niks aan, en ook niet op gebied van enige lekstroom. 💡 :up:

Kon mijn 3.2 ook gehele winter ( 3 maand) weg zetten zonder lader.

Ik heb ook al meer dan 2j zo een ctek druppellader, maar heeft er nog nooit aan gehangen 😕

Wim

Dat is inderdaad het beste als het daarvoor bedoeld is (geen lege accu willen hebben)

Ben je voor een paar tientjes gesetteld.

Mijn 3.2 hangt aan deze:

druppellader(3)_edited.jpg

Heb hem al zo een 3 jaar en hangt altijd aan de auto.
              Nog geen problemen gehad dus wreed content van :up:

:happy: druppellader is mss ook voldoende, is om na de winter of tijdens winter bij droog weer zeker een ritje te kunnen doen en niet te meoten vaststellen dat batterij leeg is door lang stilstaan
                welke druppellader is beste optie voor een 3..2 mss?
                thx

Wim

Wie weet neemt hij hem elke keer mee naar een meeting, om daar iedereen te kunnen helpen. :mrgreen: 😈 :mrgreen:

Een “booster” voor één bepaalde auto. Ware het niet beter om een “druppellader” te kopen, of begrijpen wij het hier niet.

Wim

Is een koopje nu. :happy:

Maar in de serie van Sonic heb je ook goedkopere. 😉
                      Ik dacht vanaf € 300,00
                      En koop niet van die onbekende merken, want hebben er zo ook een gehad in het begin, is pure brol.

Wim, voor mij is het niet voor professionneel gebruik, is er niks geschikt binnen lagere prijsklasse :mrgreen:

Wim

Wij hebben deze in de zaak.

http://www.sonic-equipment.com/nl/product/boosters/boosters/48108/booster-portable-12v-1200ca

Star tot nu toe alles zonder problemen. 😉

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.