Welke camera aankopen

Home Forum Porscheforum On Track Trackday foto’s & Video’s Welke camera aankopen

• Maker
    Discussie
  • Ben van plan om me een camera aan te schaffen.
    Zodat ik in de toekomst wat beter kan filmen on track 😀
    Wat is beste koop volgens jullie.
    Ben in een winkel geweest en wou de Go Pro aankopen.
    De verkoper raadde mij echter de Garmin aan omdat die een G Force meter in beeld heeft als je wil.
    Iemand van jullie ervaring met de Garmin of nog iets beters?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
    • [quote=”RS” post=205379]om ‘t schoon vrouwvolk in de paddock te filmen hebde geen montageding nodig René…..[/quote]

Kmoet de lelijke er kunnen uitknippen é 😉

naar het schijnt doe je dat best vanuit het “kikkerperspectief” 🙂

om ‘t schoon vrouwvolk in de paddock te filmen hebde geen montageding nodig René…..

eindelijk ook zo’n speelgoed gekocht, een Sony HDR-AS30…

Hopelijk is het gebruik en monteren van de filmpjes redelijk idiotproof zodat ik er effectief iets kan mee doen ook 😉

Was afgelopen weekend bij Speedwear, en daar hebben ze ook van die Replay camera’s !
              Wil eigenlijk wel eens weten wat de voor en nadelen hiervan zijn tov gopro. Ik weet alleszins dat je als je harry’s laptimer gebruikt op de iphone dat je daar externe gps en gopro kan mee integreren en aansturen, wat in mooie en informatieve overlays resulteert. Of dit kan met de Replay’s weet ik niet.

Merci John

Die had ik gevonden.
                    Ook nog enkele anderen.
                    Toch bedankt om mee te zoeken :up:
                    Staat nergens iets in over koppelen met PC.
                    Enkel vermelding van dat het moet met USB kabel.
                    Nergens staat dat het moet met in of uitgeschakeld toestel.
                    Nu met een andere kabel lukte het wel.
                    Herkent toestel als usb stick.
                    Ga nu de extra software installeren (Virb Edit), dan kan ik wellicht nog meer doen met de beelden.

moest je het nog nodig hebben kun je hier de software en manuals vinden:
                      http://support.garmin.com/support/sw/supportPage/display?locale=en_US&topicName=VIRB%20ELITE

Eindelijk gevonden :relaxman:
                        Andere USB kabel en nu lukt het wel 😯
                        Ik zal nooit die computer dingen begrijpen vrees ik 😳

Ben nu al 2 uur bezig met het koppelen van de camera en mijn PC :bounce:
                          Nergens een handleiding te vinden :bounce:
                          Moet ik nu steeds die camera gaan openen en de sd kaart rechtstreeks in mij PC gaan steken?
                          Iemand links naar handleidingen?

Ik heb me gisteren de Garmin Virb Elite gekocht in Media Markt.
                            Zal in de loop van volgende week wat gaan proberen en testen 😀
                            Kan ik eind deze maand misschien al wat deftig gefilmd krijgen op de driftdag :relaxman:

heb de nieuwe GoPro 4 silver edition, heb nog niet echt kunnen testen wegens tijdgebrek
                              Maar de eerste indruk ziet hij er goed uit

gewoon de laatste gopro black edition op het moment nr4 is dat. en een rammount er bij kopen. en niet van die gopro meuk accessoires kopen

Heb zelf de Drift HD, bevalt goed echter geluid is minder zelfs met externe mic.
                                  Geluid van de GoPro vind ik ook niks, de Sony zou beter geluid hebben (ook stereo!)

http://www.sony.co.uk/electronics/action-cam/t/action-cam

Op YouTube verdrink je in de vergelijkingstest, ik heb deze begin vorig jaar doorgenomen en voor de Drift HD gekozen.
                                  Achteraf spijt dat ik de Sony niet heb genomen vanwege het betere geluid.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.