Welke camera aankopen

Home Forum Porscheforum On Track Trackday foto’s & Video’s Welke camera aankopen

• Maker
    Discussie
  • Ben van plan om me een camera aan te schaffen.
    Zodat ik in de toekomst wat beter kan filmen on track 😀
    Wat is beste koop volgens jullie.
    Ben in een winkel geweest en wou de Go Pro aankopen.
    De verkoper raadde mij echter de Garmin aan omdat die een G Force meter in beeld heeft als je wil.
    Iemand van jullie ervaring met de Garmin of nog iets beters?

8 reacties aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
    • Ben zelf eerder voorstander van camerabeelden met obd data overlay ahv app. Kan je een stuk meer dan enkel g-krachten op scherm zetten.

Grtz

0

Mm de Garmin Virb Elite verkoop ik aan €269 inc steun met 2 plakvoetjes bij vlak en gebogen. deftige zuignap €65 inc deze compleet om te monteren. originele voor in de wagen is maar €25inc
        zonder mini sd kaartje deze zit er niet bij.
        leverduur van de batterij is 3uur dacht ik :happydance:
        mooi uitgelegd

0

Kunnen jullie er prijzen bij zetten ook?

Ik probeer hier ook wat over bij te leren en vind vooral dat GoPro heel goed is maar ook verschrikkelijk duur waar er even goede alternatieven zijn voor minder geld…

Over Replay hoor ik goede dingen (Jokke heeft zo een oa), kost al iets minder of GoPro, maat van me heeft een van HP, was 200€ met zuignap en al erbij maar hij moet hem nog uit de doos halen dus geen id wat de kwaliteit is.

0

heb een go pro black , fantastische camera, maar batterij tijd is echt onvoldoende, na 20 min filmen al op

0

Ik heb de Garmin Virb Elite :first:
              er zitten leuke snufjes in het toestel deze zijn achteraf maklelijk toe te voegen als u het inlaat op de pc !! + is dat u deze ten allen tijde kunt wijzigen 😉
              en u heeft hier niets extra meer voor nodig dan de virb dit in tegenstelling met GoPro of andere toestellen.
              werkt super makkelijk :happydance:

0

Ik denk dat die G Force indicator tof is om te zien bij het afspelen.
                Geeft toch een beetje mee hoe snel het soms gaat 😀
                Ga het internet nog wat afzoeken en dan toch een dezer dagen eentje kopen.
                Kan ik op de driftdag al wat filmen 😆

0

Ik heb een Gopro op mijn circuitmotor en die werk super, zeer goede beeldkwaliteit. Geen G-force meter maar ik voel ze zelf wel… 🙂
                  Batterijduur is wel een beetje beperkt.

0

Ik heb een AEE magicam en ben er zeer tevreden over. :up:
                    Heeft wel geen G-Force meter. :salut:

0
                  8 reacties aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.