Welke events

Home Forum Porsche Uitstappen Welke events

• Maker
    Discussie
  • Als nieuw Forummer/Porsche/Classic rijder vraag ik mij af welke events/beurzen/meetings ik best aankruis in mijn agenda. Met andere bezigheden als duiken (vandaar de Nick), motor rijden (MZ ETZ 250 uit 1983 ook een oldie dus en een Triumph Daytona 600, 2003) ben ik best wel druk 😀 Beetje plannen kan dus geen kwaad.
    De classic beurs in Antwerpen heb ik al meegepakt, vrijdag ga ik naar Essen en het treffen van Porsche scène staan in de agenda. Graag zou ik ook is een rondje over Francorchamps rijden (rijden, niet racen :driver: ) en vroeg mij af wat daar de opties waren (Porsche day’s Francorchamps?)
    De ervaren rotten hier kunnen me zeker wat tips geven :respect2:

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • Ik kreeg vandaag nog een uitnodiging van Pistenclub ev. Dit is een in Duitsland gevestigde organisator van Trackdays. Zeer goed georganiseerd mag ik wel zeggen, niet te druk over het algemeen.

Deze organiseren op 7 en 8 April een open pitlane weekend op Spa. Voor 390.- (leden) en 490.- ( niet leden) mag je dan een dag lang zoveel rijden als je wilt. (lidmaatschap kost slechts 80.- voor een jaar)

Info via info ed pistenclub.de

Is dus best wel wat te vinden. Hoe ik over de events button kon kijken op het forum hier is toch wel straf :wtf:
        De remmen nakijken en even zien dat ik van de wokkel af geraak rechts achteraan en we kunnen meebollen…

Zomersproetjes rit zal op 1 julie zijn ,binnenkort meer info hier over .We zijn er mee bezig . :mrgreen: Hou de datum alvast maar vij want het zal weer in orde zijn . :first:

Af en toe wordt er via dit forum een evenement of beurs voorgesteld .
            Op 1 april is er een bijeenkomst van het forum in Limburg ,inschrijven kan nog .
            Essen komt er ook aan .
            Porschen met pasen is hier ook al gepasseerd ,9 april .
            De poca-club en Porsche club belgium oraniseren een dag en evenement met de Porsche days .
            Einde juni begin juli zal zal er opnieuw de rit van Porsche club Tielt zijn ,zomersproetjes .
            Enz..
            Als je het hier verder volgt zal je je gading wel vinden.

Als je op “Events” klikt in het bovenste balkje kom je al een aantal leuke evenementen tegen die aan te raden zijn . Deze worden op tijd aangevuld met nieuwe .

KLIKKERDEKLIK

KLIK

Kan je de 928 lekker laten brullen :mrgreen:

Welkom Igor. Op Spa kun je voor 200.- 3x een half uurtje (ongeveer) rijden in de pre 1989 klasse. Dat is absoluut waar voor je geld. Voor veel minder geraak je er niet op ben ik bang. Maar misschien weet iemand nog mogelijkheden.

Op 15 April is er de Leander meeting in zuid NL. Volgens zeggen ook zeer de moeite waard. Is een topic van op dit forum.

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.