Welke GSM bluetooth voor PCM

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Welke GSM bluetooth voor PCM

• Maker
    Discussie
  • Als nieuw lid van dit forum heb ik al heel wat opgestoken omtrent de P wereld .
    Ik kan echter nergens terugvinden welke modellen GSM bluetooth erkend worden door het PCM systeem.
    Ben sinds kort eigenaar geworden van een 997/2 Targa 4 en m’n GSM dateert van de jaren stillekes 😯 , dus tijd om die te vervangen.
    De site van P vermeld wel GSM met SAP systeem maar als perfecte onbenul 😳 op dat vlak sta ik hierdoor niet verder.

Targaake

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
    • Bedankt voor jullie info. Toch stom dat dit alleen voorkomt op een engelstalige P site.
      👿

Targaake

Bijna alle NOKIA’s werken perfect op de PCM van een 997. SAMSUNG bepaalde modellen en verder ???
        Laatste keer eens voor naar porsche getelefoneerd en daar hadden ze lijsten. Maar bij het doorfaxen had ik enkele bladzijden zwart papier 👿
        Dus klant moest een GSM kiezen en dan gingen we testen. Zelfs de nieuwste NOKIA N97 werkte perfect 😯
        Bij mercedes, BMW en audi is dat een heel ander verhaal. Die geven lijsten van een 50-tal toestellen waarvan er dan nog …
        een paar te verkrijgen zijn 🙄

917

Hier staan er enkele: http://www.porsche.com/all/media/pdf/911_MY09_Bluetooth_uk.pdf
          Maar ik weet van de dealer dat bijvoorbeeld de volledige N-reeks van Nokia ook werkt.
          Zelf heb ik sinds vorige week de Nokia N86 en is volledig compatibel. (heb de volledige telefoonmodule in m’n 997/2).

Hopelijk heb je hier iets aan.

Frank.

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.