welke kleur 911 herspuiten..

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening welke kleur 911 herspuiten..

• Maker
    Discussie
  • Hallo ik ga mijn 911 964 look een nieuwe kleur geven. Maar ik ben er zelf nog altijd niet uit welke kleur..
    Zwart blijft mijn favoriet met zwarte velgen met chrome rand.
    Maar Donker grijs zegt me ook wel wat..
    Iemand hier een idee?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 32)
    • Geert ,sorry ik had moeten schrijven de jouwe is wat jonger 😳 😳 .
      Ik bedoelde inderdaad de 993 .

ik denk dat hij iets zoekt dat bij zijn eigen leeftijd past, ikzelf heb ze liever wat jonger 😉

Hey Funny,

mijne jubi doe ik niet weg hé, ik heb hier nog nen rode 993 cabrio staan die weg mag

Geert ,ik zoek een oudje ,de jouwe is wat ouder 😉 .
            Neen wat ik erbij zou willen is een wagen tot en met de 3.2 . Een 964 jubi heb ik ook al eens gehad .
            Ik heb tijd .

[quote=”Funny” post=97988][quote=”lucky911″ post=97967]ga uiteindelijk toch voor de origi kleur gaan rood ![/quote]
              +1

Volgende moet en zal ook een rode worden en het liefst een oudje 😳 .[/quote]

en heb ik die nu toevallig toch wel in de aanbieding zeker, wanneer moet ik hem leveren :first:

grtz Geert

[quote=”lucky911″ post=97967]ga uiteindelijk toch voor de origi kleur gaan rood ![/quote]
                +1

Volgende moet en zal ook een rode worden en het liefst een oudje 😳 .

Mooi rood is niet lelijk :respect2:

.. en scheelt je wss een bult werk c.q. €’s

ga uiteindelijk toch voor de origi kleur gaan rood !

[quote=”Gentleman” post=94116]Zoals eerder al gezegd heeft, en dat is wss persoonlijk, elk type Porsche zijn eigen mooie kleur.
                      Wel dan is dit mijn voorkeur.

[/quote]
                      welke kleur code is dit?

Riviera blauw .
                        Ik had een witte wagen na een weekend Limburg is het een zwarte en het heeft nog niet geregend 😳 ‘

ja is dat geen nachtblauw?

zoals de foto die ik postte? Hoewel mss moeilijk te zien is dat het een donkerblauwe betreft.
                            😉

ik vind deep blue metalic wel mooi kheb hier een stalen boekje voor me liggen met origi porsche kleuren.. Maar dat is natuurlijk niet hetzelfde als en volledige wagen zo zien. of vanity teal metalic – eigelijk een donker grijs

Misschien een beetje met fotoshop gaan expirimenteren? Wit is een kleur die het minst snel vuil is of lijkt. Raar maar waar. Zwart daarentegen is een ramp. Spreek uit ervaring.

Als je toch niet voor origineel gaat ..

Horizont Blauw :first:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 32)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.