welke kleur 911 herspuiten..

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening welke kleur 911 herspuiten..

• Maker
    Discussie
  • Hallo ik ga mijn 911 964 look een nieuwe kleur geven. Maar ik ben er zelf nog altijd niet uit welke kleur..
    Zwart blijft mijn favoriet met zwarte velgen met chrome rand.
    Maar Donker grijs zegt me ook wel wat..
    Iemand hier een idee?

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 32)
    • wit is ook zeker niet te onderschatten hoor, je ziet er de waskrassen niet op zoals bij een donkere wagen maar als ze nieuwe asfelt leggen komen der allemaal zwarte stipjes op de onderkant die je goed moet bijhouden, doe je dat niet worden dat gele stippen bij het verwijderen,heb ik toch op mijn witte T5, toch vind ik het de kleur voor een 964

als je niet graag poetst moet je gaan voor een grijs tint, niet te donker en niet te licht

[quote=”lucky911″ post=94102]origi is hij rood en dat vind ik maar nix.. wit is ook mooi maar rap vuil e :)[/quote]

Tot mijn eigen verwondering is wit niet een kleur die rap vuil is (lijkt)
        Vroeger dacht ik dat ook , doch sinds ik witte wagens gehad heb moest ik dat idee opbergen .
        Wit lijkt pas vuil als je de wagen begint te wassen .
        Dan verschiet je hoe vuil die was .
        Een donkere kleur is al terug vuil voor je volledig klaar bent met poetsen .
        Deze week nog meegemaakt met de daily .
        De zwarte stukken waren al terug bestoft voor ik klaar was met de velgen .

Als je toch niet de originele kleur wilt .
          Zwart , wit en rood zie je massaal .
          Noem me gek , maar ik vind de volgende kleuren dus super geweldig op een 964 (look)

[quote=”lucky911″ post=94109]ja het word een 964 .. heb jij hier soms een vb van wat volgens jouw de kleur is voor een 964 ;)[/quote]
            Nee, maar soms moet je ongetreden paden durven bewandelen :first:
            Da’s een gok, ofwel is het to die for, ofwel trekt het echt op niets.
            In mijn gedachten, met natuurlijk een 3-delige RH velg eronder en ietsje lager dan normaal is het to die for 😉

Zoals eerder al gezegd heeft, en dat is wss persoonlijk, elk type Porsche zijn eigen mooie kleur.
              Wel dan is dit mijn voorkeur.

Porsche_964_Turbo.jpg

heb jij hier soms een vb van wat volgens jouw de kleur is voor een 964

Mijn mening :respekt:

[quote=”Mushroom”]Wit is minder rap vuil dan zwart! Geloof me…[/quote]
                  Was net hetzelfde aan het denken. Als je naar het poetsen gaat kijken zou ik voor een lichte kleur gaan. Zie je minder snel vuil en krasjes op. Al is zo’n zwarte spiegel natuurlijk wel :respect2:

Bouw nog wa verder om naar 993 look, dan kunt ge er ne Vesuvio van maken met die grijze velgen, spiegels en klinken :respect2:

Den eerste die ik in deftige staat tegen kom, en ik vind een beetje centen, staat op mijnen oprit !

@ Mushroom ,Dank u voor het compliment . :respect2: :drink: We zullen er morgen 1 tje op :drink:

ja het word een 964 .. heb jij hier soms een vb van wat volgens jouw de kleur is voor een 964 😉

[quote=”lucky911″ post=94102]origi is hij rood en dat vind ik maar nix.. [/quote]

:first:

Wit is minder rap vuil dan zwart! Geloof me…
                          Dat Macadamia dat hier voorgesteld wordt is bvb ook zo’n kleur die ik wel zou willen.

Je geeft hier ondertussen het voorbeeld van een kleur die je mooi vindt, maar op de verkeerde auto (tenzij je’m toch niet gaat ombouwen naar 964?)
                          Kleur moet je altijd bekijken op de auto waarop het gaat komen. ‘t Is niet omdat een 3,2 er goed mee staat dat een 964 er ook goed mee staat.
                          Ik ben bvb niet wild van zilver, nooit geweest, maar de 991 vind ik dan weer precies ‘t mooist in ‘t zilver, terwijl ik het op een 996 4S maar niks vind. Snoer zijn 993 is dan weer af in ‘t zilver… Gewoon bekijken op de auto die je hebt (of wil maken) 😉

XXX

Als je toch niet voor origineel gaat, Macadamia Metallic, modern tintje 😀

origi is hij rood en dat vind ik maar nix.. wit is ook mooi maar rap vuil e 🙂

Wordt het een Turbo-look of een smalle?

Turbo-look zou’k voor zwart gaan.
                                  Een smalle zou’k voor zwart of sealgrey gaan.

En eigenlijk… eigenlijk zou ik gewoon loos gaan en een bruine nemen. Dat espressobrown vind ik waanzinnig mooi en bvb het bruin van VW op hun T5 ook. Daar een 3-delige velg op met het hart in ‘t zwart of carrosseriekleur… 😯

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 32)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.