Welke lichten op 996 ?

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Tuning Foto’s Welke lichten op 996 ?

• Maker
    Discussie
  • Ik weet niet wat ik moet doen. Toen ik de 996 kocht zaten er led-lichten op achteraan. De originele had ik erbij en die zitten er nu op.
    Origineel vind ik mooi, maar die leds vind ik iets moderner. Misschien wel te fijn in verhouding met de auto ? Wat zouden jullie doen ?

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
    • De boodschap is duidelijk.Origineel laten.
      Als de kerstperiode er aankomt, leds opsteken.

Ik moet wel zeggen, in het donker zie ik liever de leds…

Origineel, anders vrij hoog CRX-gehalte.

Origineel, zonder twijfel :first:

De originele zijn mooier maar vooral als je ze zou laten polieren 🙂

Vind ik niet…ik zou de led’s erinsteken…geeft de auto een frisse look, maar origineel bijhouden.
              Wanneer de auto 25 jaar wordt…weer veranderen.
              Nummerplaat zou ik ook aanpassen :drink:

Zeker origineel! Zo aftermarket naar een nieuwer model heeft in mijn ogen altijd een ‘willen maar niet kunnen’-gehalte. En dat doet eender welk model van Porsche oneer aan!

ori :up: :up: :up:

Merci voor de reacties.
                    Wat een unanimiteit. Zowel hier als op mijn facebook-pagina gaat iedereen voor origineel 💡

Zonder twijfel origineel.

Origineel houden…

De originele maar dan het bovenste gedeelte afplakken met rode doorschijnende folie.
                          Mijn bekende recept.

Geen twijfel: origineel.
                            De originele zijn zeer zacht aan de ogen in tegenstelling tot de aftermarket. Porsche zit er niet dikwijls naast 8)

+1

Origineel is mooier. :up:

ik vind persoonlijk de originele mooier.

de led’s zou je kunnen plaatsen als je de voorkant update naar 997 bvb.

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.