Welke lichten ?

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 996 Welke lichten ?

• Maker
    Discussie
  • Ik heb een koplamp conversie gedaan en weet niet goed wat het gewone licht is en welke het groot licht.

Dus wat is op de foto 1 en 2 ?

Ik neem aan dat 3 de mistlichten zijn
    4 is zonder twijfel de pinker
    en 5 zijn de standlichten

Bedankt voor de hulp !

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • [quote=”Tom 4S”:o51kgh20]absoluut zeker 1 is rijlicht. Ik ben net gaan kijken bij mijn 996 bj2003

tom[/quote]

Tom, wil je ook eens zien welke lampen er branden als je je grootlicht opzet ? Ik heb op een engels forum gelezen dat lamp 2 zou zijn als je eens met je lichten “trekt”. Dit omdat xenon te traag is om op te lichten.

merci !

absoluut zeker 1 is rijlicht. Ik ben net gaan kijken bij mijn 996 bj2003

tom

[quote=”911-lover”:r298jmy6]Ik ben niet 100%,zeker maar zou gaan voor 1 het rijlicht en 2 het groot licht[/quote]

Volgens mij klopt dit idd. Je ziet bij ‘1’ de dikke lens voor de lamp zitten. Dat is het ‘rijlicht’ en de 2 de ‘pharen’

Een boxster zijn de oudere lichten normaal gezien, tenzij je ook de facelift gedaan hebt.

Niemand die een 996 bj ’02 heeft ? Welke lichtjes brander er als je de gewone lichten en de grote lichten opzet ?

Dankuwelzeerbeleefd

heb mijn boekje nu niet bij de hand, maar ik meen mij te herinneren dat dit in het handboekje staat, bij de sectie omtrent het verwisselen van een lamp…stond toch in ieder geval in het boekje van een Boxster, alwaar ik eens een lamp vervangen heb, en het zijn dezelfde lichten, dus…

Ik ben niet 100%,zeker maar zou gaan voor 1 het rijlicht en 2 het groot licht

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.