Welke luidsprekers voor een 964?

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 Welke luidsprekers voor een 964?

• Maker
    Discussie
  • Mijn luidsprekers hebben hun best tijd gehad.

Dus op zoek naar nieuwe speakers.

Welke zijn aan te raden en passen in de originele gaten zonder aanpassingen?

alvast bedankt voor de tips

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • Google maar eens naar BOSCHMANN SPEAKERS, hebben er zo’n paar uitgekozen en gemonteerd. Zelfde uitzicht en montage als ori.

Bij mij zaten er Mac Audio speakers in vooraan in combinatie met een Alpine radio CD . In de early nineties was dit Top of the Bill qua materiaal, achteraan zijn de speaker-tjes verstorven , daar is geen indicatie van merk ,ik denk er in te bouwen van uit een VW golf van die periode…

[quote=”deepee” post=217708]post nummer 187677 staat idd midden in het murano topic en gaat over het vervangen van speakers :think:
          als ik op mijn link klik dan krijg ik die ook te zien,maar als ik op die van mush klik dan zie ik post nr #148974 met een groen-blauwe 928s4 :|[/quote]
          Hier idem dito. Op “mijn” link kom ik uit bij de speakers (welke ik wou posten) en op “jouw” link kom ik uit op de verschillende soorten groen in de thread.
          Probeerde daarnet nog wat foto’s te plaatsen in het BDB topic, hyperlinks naar foto’s die reeds online stoden, maar ook dat ging niet.

Ontopic: click

[quote=”JV” post=212744][quote=”prekii11″ post=212631]In ieder geval geen BOSE. Staat nergens vermeld 😛 Ik merk wel van dat je volume wat open gooide dat er lichte gekraak is.
            Enige tip voor de speakers achteraan? Ik dacht aan Gladen?[/quote]Gladen was het vroegere audio system en werd als een B-merk aanzien. Nadat de naam was “verbrand” is het overgenomen en Gladen geworden. Niet slecht maar ook niets meer. Vrij veel audiosystem verkocht, daarna paar keren Gladen. Maar telkens een teleurstellend gezicht van de klant. Daarna samenwerking stopgezet. Service is ook RAMPZALIG (naar winkels dan bekeken). Persoonlijk zou ik dan naar Helix gaan. Duits merk en topkwaliteit. Of Focal maar geraakt meer en meer passé”…[/quote]

Die topic had ik al gevolgd maar dat gaat over de originele speakers.
              Zou er graag betere insteken die dan in de originele gaten passen , en zonder aanpassingen..BV Focal

post nummer 187677 staat idd midden in het murano topic en gaat over het vervangen van speakers :think:
                als ik op mijn link klik dan krijg ik die ook te zien,maar als ik op die van mush klik dan zie ik post nr #148974 met een groen-blauwe 928s4 😐

Bedoelde deepee deze: Click

Wel vandattum blijkbaar 😳

Kom midden in het Murano topic van Mushroom terecht en het gaat over de kleurschakeringen van groen :think:

:bounce: toch weer ni vandattum hè? bij mij werken die links 100% :bounce:

deze dan mss https://porscheforum.be/forum/25-porsche-algemene-fotos/121863-murano?start=48#187677

Hoe, wat, waar Deepee ??

resultaat van de zoekfunctie

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.