Welke nieuwe daily

Home Forum Zeverhoekje Welke nieuwe daily

• Maker
    Discussie
  • ik had voorgenomen niet meer voor een baas te werken maar kreeg een aantrekkelijk jobvoorstel met een bedrijfswagen in de loonvoorwaarden. met de leuke auto’s die ik al heb zou ik kiezen voor een kleine 4 zitter met een zo laag mogelijke VVAA. omdat wss een diesel dan het voordeligst wordt zal het weer een flinke aanpassing zijn.

welke keuze zouden jullie maken in het huidige segment van de compacte middenklassers en denk dan aan V40, A klasse, 2 reeks active tourer, A3, civic, focus clipper, astra tourer … ???
    ik verneem graag jullie ervaringen (goede en minder goede)

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 115)
    • De witte is volgens mij de R-design.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

de blauwe is wss een polestar versie, maar de witte … welke zijn de specs Philip?

Als ze je echt willen…. En je werkgever openminded is… Kans is klein maar kan het hier toch niet laten liggen hé :

image_2015-02-06-6.jpg

image_2015-02-06-7.jpg

Wim

Beetje volks hè 😉

Vind dit interiuer toch ook niet mis

Attachments:
              • downloads.jpg
              Wim

Begrenzing na de koop eraf laten halen. :mrgreen:

Je moet wel even opletten, want van de D4 zijn er 2 versies. En die met de 85gr is begrensd en kan je niet alle opties op krijgen (in NL is deze heel voordelig als leasewagen). Ga je voor de gewone, dan is de uitstoot iets hoger, maar dat is niet het probleem. Hier in België kijken ze ook nog steeds naar de pk’s. En 190pk tikt dan door bij de berekening van de BIV ….

Wim

ook voor zo’n zuinige diesel. 😯

Die komt er bij ons dan een stuk beter vanaf.
                    http://www.autozine.nl/text/1224.html

Het enige probleem in België met de V40 D4 is de BIV. Voor een leasing wordt deze berekend in Brussel, waardoor je budget voor andere dingen plots een heel stuk minder is …

[quote=”cabrio wim” post=196668]Je bedoeld deze waarschijnlijk, vet ding :up:

:first: :first: :first:

Wim

@Bert, en die dikke 250 paardjes willen ook vooruit hoor. 😉

Maar er is ook een diesel hoor die op 7,5 seconden naar de 100 gaat en dan nog bij sportief rijden maar 5 liter verbruikt. :coolness:
                          Ik was er tijdens de testrit van onder de indruk. 😳

LOL … alleen het woord “goedkoop” is er teveel aan …

Vraag je werkgever om een goedkope spartaanse wagen, 2 deuren, 2 zetels, geen airco en met koordjes om de deur van binnenuit te openen … :engeltje:

De V40 is vergeleken met de andere een “nieuwe wagen”, en dat zie je vooral binnenin. Mijn collega heeft net z’n nieuwe Octavia 4×4 en die heeft nog steeds dezelfde navigatie als zijn vorige en mijn huidige Golf … Op zich zeker geen slechte wagens die VW’s en Skoda’s, maar het wordt toch tijd dat ze even mee gaan met de tijd. (al wil de doorsnee Golf-rijder dat natuurlijk niet 😉 )

Maar als je dan een auto voor volwassenen kunt hebben én een mooi lijnenspel…

:mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 115)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.