- Dit onderwerp bevat 2 reacties, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren, 2 maanden geleden door .
-
Discussie
-
5 september 2016 om 20:35
Als sprinkhaan zit ik weer op de carconfigurator en wie weet …
Een carrera 4(S) al dan niet in cabrio. Het is uiteindelijk maar om pakweg 3000-5000 km/jaar te gaan doen.Persoonlijk zou ik sowieso sportzetels kiezen. Geheugen vind ik nutteloos omdat ik er alleen mee rij. Kleur zwart maar dat is weer poetsen, poetsen en nog eens poetsen. Dus misschien GT zilver of zo? Geen LED lichten maar gewoon dynamische xenons. Wel PDK (zeker in cabrio) maar geen chrono sport (hoef geen dure meter op het dashboard) en sportuitlaat vind ik? Zelf vind ik de dubbele eindpijpen mooier. Wel verwarmde zetels en stoelventilatie. Het bose systeem ik zou ik niet meer nemen (speel enkel radio en dan op stil niveau) en de burmester is te duur. Voor dat bedrag steek ik er zelf wel iets in dat honderd maal zo goed klinkt .
En dan de velgen? Pfff steeds rampzalig. 20″ classic, Turbo II of RS spyder. Of ode standaard velgen 21″ en dan techarts apart bestellen. Idem met sportophanging. Misschien beter apart laten plaatsen?
Zoals ik al op een post van depee reageerde : momenteel weer te veel vrije tijd 🙂
En madam geeft haar zegen op voorwaarde dat ik minstens 5 jaar niet weer over een nieuwe wagenbegin te zeuren.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.