Welke opties zouden jullie kiezen?

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Welke opties zouden jullie kiezen?

• Maker
    Discussie

• Jim Verbist
    Deelnemer

Als sprinkhaan zit ik weer op de carconfigurator en wie weet …
      Een carrera 4(S) al dan niet in cabrio. Het is uiteindelijk maar om pakweg 3000-5000 km/jaar te gaan doen.

Persoonlijk zou ik sowieso sportzetels kiezen. Geheugen vind ik nutteloos omdat ik er alleen mee rij. Kleur zwart maar dat is weer poetsen, poetsen en nog eens poetsen. Dus misschien GT zilver of zo? Geen LED lichten maar gewoon dynamische xenons. Wel PDK (zeker in cabrio) maar geen chrono sport (hoef geen dure meter op het dashboard) en sportuitlaat vind ik? Zelf vind ik de dubbele eindpijpen mooier. Wel verwarmde zetels en stoelventilatie. Het bose systeem ik zou ik niet meer nemen (speel enkel radio en dan op stil niveau) en de burmester is te duur. Voor dat bedrag steek ik er zelf wel iets in dat honderd maal zo goed klinkt .

En dan de velgen? Pfff steeds rampzalig. 20″ classic, Turbo II of RS spyder. Of ode standaard velgen 21″ en dan techarts apart bestellen. Idem met sportophanging. Misschien beter apart laten plaatsen?

Zoals ik al op een post van depee reageerde : momenteel weer te veel vrije tijd 🙂
      En madam geeft haar zegen op voorwaarde dat ik minstens 5 jaar niet weer over een nieuwe wagenbegin te zeuren.

2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Digitale soundprocessor van Match er tussen, actieve versterkers en dynaudio sets met magnetostaten. Of een Brax systeem maar dat is wel duurder (aankoop wel minder dan de helft). Twee kleine actieve subs onder de zetels of onder achterbank (wordt deels uitgehold en aangepast verstevigd). Aankoopprijs is de helft van een Burmester. verkoopprijs is wel maal twee (marges op caraudio zijn 50% en meer). Werkuren is ook nog iets anders. Aan 60 euro/uur tikt het snel door. Want voor je het weet heb je er meer dan 30 uren inzitten. En hoe exclusiever hoe hoger het prijskaartje voor de klant.

Maar aan de basis dus aankoopprijzen en als je het zelf doet is het ongeveer de helft van een Burmester. En dan heb je een systeem waar je Caraudio High-End wedstrijden mee wint. Maar in mijn geval : Qmusic of MNM als achtergrond en als het nieuws is -vooral dan verkeersinfo en weerbericht- dan is het iets luider. Ik hoef geen CD, USB, iPhoneconnectie, SD-card reader(s) of andere multimedia in mijn wagen. Ik gebruik het toch nooit.

Een mooie referentie die internationaal zeer gewaardeerd wordt : http://www.brian.nl

Ik had nochtans ergens gelezen dat al die speciale merken bocht op wielen was… :popcorn:

Opties? Dat is voor iedereen anders, daarom zijn het opties… Ik zou bijvoorbeeld steeds PTV nemen.

Ik heb op mijn Cayman het Soundpack plus zitten waarvan ik allerminst tevreden ben. Honderd keer beter dan Burmester? Deal! Gezien jij veel tijd hebt zou ik dus graag mijn Cayman bij jou eens droppen zodat jij er een degelijk installatie kan inbouwen. Wanneer zou dit passen? :music:

2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.