welke Porsche in welke film

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche filmpjes welke Porsche in welke film

• Maker
    Discussie

• john
    Deelnemer

een flink overzicht welke Porsche in welke film en vindt je HIER

image002.jpg

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 32)
      • Klopt Wim. Zelfs in “Flodder” staat er op een bepaald moment een 944 ergens in Zonnedael op iemands oprit. :mrgreen:

Wim

Hier ook in bijna alle Nederlandse series, net als in Gooise (matrassen) vrouwen. 😉

Maar zijn geen films hè. :sarcastisch

zelfs in vlaamse series als wittekerke duikt er af en toe eentje op:

wittekerke1996.jpg

[quote=”Jollie” post=154459]Hoeveel keer zou ik dit al bekeken hebben … :driver: klikkerdeklik[/quote]

SCHITTEREND, film dit maar!

ik weet er ook nog eentje zwarte 911, in flashdance met de mooie jennifer beals, als alex de lasser,

Hoeveel keer zou ik dit al bekeken hebben … :driver: klikkerdeklik

PB

Michael J. Fox – Doc Holywood een 356.

en Dylan in de reeks Beverly Hills 90210 reed ook met een 356 :driver:

Mijn favo films van toen ik nog een klein venteke was en mij mede porsche verslaafd hebben gemaakt

Commando
                      Onze Arnold reed hier een gele 911

Top Gun
                      Maverick z’n vrouwke reed 356

en natuurlijk bad boys 1
                      964 Turbo

Bij het bekijken van een DVD van Morse afgelopen vrijdag viel mijn oog op een geparkeerde 928 😀

De bad-guy in de familiefilm “Beethoven” rijdt in een 964. Toch iets leuks aan die film! :mrgreen:

Een groene 912 in Spygame (met Robert Redford), een pre-impact 911 targa in “Der Baader Meinhof Komplex”… en als ik me niet vergis ne zwarte 912 (of SWB 911)in den 2e Matrix

En dan de TV (is wel geen film) reeks Californication waar een seksverslaafde Hank Moody gespeeld door de acteur David Duchovny elke week met zijn 964 door het beeld scheurde.

Zelf een 965 (dus de 3.6)

En voor wie goed oplet in de film ziet dat er twee verschillende gebruikt worden…

Voor zover mijn geheugen… in het begin van de film zwarte remklauwen en op het einde (scene met de Cobra) rode remklauwen…

oepsie daisy, idd een 964 turbo … heb ik nu dan Alzhiemel ?

er zit een beetje bad bij 😉
                                    http://www.imcdb.org/movies.php?title=bad+boys
                                    http://www.imcdb.org/vehicle_2561-Porsche-911-Turbo-964-1994.html
                                    😆
                                    vindt het een handige site :popcorn:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 32)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.