Welke porsche kiezen??? Een boxster van 2003

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Welke porsche kiezen??? Een boxster van 2003

• Maker
    Discussie
  • Hallo iedereen!

Na terug wat ingelezen te zijn begint de keuze zich naar een eindpunt te begeven. Maar wat zit/zat in de keuzelijst.

– Boxster/Cayman
    – 996 4S
    – 997

De boxster omdat het mijn eerste porsche was. Nu meer aan het kijken naar de 987 ipv 986.
    De Cayman omdat ie toch wel iets heeft (maar gn open dak)
    De 996 4S, mooiste 911 die comfort en looks heeft imo.
    De 997, vrij recent, nieuwer model etc.

Nu vandaag wat rondgereden, mijn bevindingen.

Eerst in Antwerpen, pffff NOT. Dan VanBeurden in Retie. Goed ontvangen, goede uitleg etc. Gaat om de 4S met 70t km met de nodige opties van 2002. Auto zag er super uit en garage en eigenaar gaf me veel vertrouwen. 4s is héél knap maar blijft een auto van 10j tov 997 die toch wel wat jonger is, ook in looks. Qua prijs verschillen ze niet al te veel.

Dan LTF, ook super ontvangen. Maakte tijd net zoals in Retie. Zag daar de boxster en ook een 4s naast elkaar staan. Na wat gesproken te hebben en op looks gelet gaan de boxster en cayman nt meer meedoen. Dan vind ik een 4s toch wel mooier.

Maar nu WELKE???? 997 of 996 4S????

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 82)
    • heb ik dus nu gedaan.

Misschien een ideetje om een eigen rubriek over je Boxster op te starten (ziet er leuk uit dus is het zeker waard) ipv deze van Mark zijn wagen vol te spammen 💡

DSC02636_2012-01-22.JPG
          sober maar mooi

Dus hopelijk geen probje met de gemballa.
            Deze donderdag eerst akte van het nwe huisje en daarna mss de boxster halen (als ik ni moet werken)

Gaat jaarlijks zonder problemen door de technische controle,en die zijn wel streng aangaande geluid.

Iemand van het nederlandse forum reed ook met een ruf. Deze vond ik persoonlijk toch al aan de luidere kant. Dacht dat de Gemballa toch iets “braver” was dan de ruf?
                Ach, zullen wel zien.

Het geluid is echt mooi, niet storend maar wel sportief

[quote=”TRIUMPH1″ post=89209]RUF sportuitlaat met bijpasende onderspoiler,[/quote]

Dus toch niet zoals ik en vermoedelijk Mark dachten dat het dezelfde uitlaat was als hij heeft aangeschaft .
                    Mark heeft een Gemballa gekocht , jij hebt dus een RUF .

VERLAAGD 2,5 CM (sportvering en Konis)18DUIM velgen spacers voor en achter 18mm,KN luchtfilter,4Svoorbumper, achterspoiler,RUF sportuitlaat met bijpasende onderspoiler,zijskirts,allum pedalen en wijzerplaten enz;;Dit zijn de aanpassingen aan mijn vrouw haar boxster,nog enkele kleinigheden voor de toekomst zijn voorbumperbescherming,en de kikkerogn aanpasen naar ronde lichten dat is het.aangaande de verlagingskit kan ik alleen maar zeggen geen verschil wat het comfort betreft

Comfort is voor watjes . Echte mannen rijden hard 😈

@Triumph1
                          hoe klinkt ie?

Ik ben benieuw. Dit weekend nog werken met het autosalon. Vlgde week ook te druk. Mss Zondag de boxster gaan halen 😀
                          De mechaniekers staan al klaar voor de uitlaat. De rest laat ik nog effe zo(misschien). Toch nog een beetje schrik voor de verlagingsveren dat ie toch wat te laag gaat voor comfortabel overal te geraken. Eers zo wat rijden.

1292855828NDSC02933.JPG
                            DSC03375.JPG
                            DSC02264.JPG
                            DSC02636.JPG
                            de uitlaat,de bultjes,4Svoorbumper,met hardtop

Mooi, zowel de uitlaat als de Boxster…

Uitlaatje van Gemballa, you lucky B*ST*RD :first:

Mooi!
                                  De jouwe?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 82)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.