Welke porsche kiezen??? Een boxster van 2003

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Welke porsche kiezen??? Een boxster van 2003

• Maker
    Discussie
  • Hallo iedereen!

Na terug wat ingelezen te zijn begint de keuze zich naar een eindpunt te begeven. Maar wat zit/zat in de keuzelijst.

– Boxster/Cayman
    – 996 4S
    – 997

De boxster omdat het mijn eerste porsche was. Nu meer aan het kijken naar de 987 ipv 986.
    De Cayman omdat ie toch wel iets heeft (maar gn open dak)
    De 996 4S, mooiste 911 die comfort en looks heeft imo.
    De 997, vrij recent, nieuwer model etc.

Nu vandaag wat rondgereden, mijn bevindingen.

Eerst in Antwerpen, pffff NOT. Dan VanBeurden in Retie. Goed ontvangen, goede uitleg etc. Gaat om de 4S met 70t km met de nodige opties van 2002. Auto zag er super uit en garage en eigenaar gaf me veel vertrouwen. 4s is héél knap maar blijft een auto van 10j tov 997 die toch wel wat jonger is, ook in looks. Qua prijs verschillen ze niet al te veel.

Dan LTF, ook super ontvangen. Maakte tijd net zoals in Retie. Zag daar de boxster en ook een 4s naast elkaar staan. Na wat gesproken te hebben en op looks gelet gaan de boxster en cayman nt meer meedoen. Dan vind ik een 4s toch wel mooier.

Maar nu WELKE???? 997 of 996 4S????

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 82)
    • Proficiat!

Anoniem

OFF TOPIC: ewel Kenny ‘t machine is blijkbaar al terug rijklaar?

thx thx, eerst beginnen met een sportuitlaatje.
          Had er al bijna eentje gevonden op pfnl maar blijkbaar rijd KDC er al mee rond (uitlaat van deepee). Mss handig, kan ik mss eens het geluid horen :engeltje:

Proficiat :applaus:

Wim

Proficiat met de aankoop, en nu hopen op mooi weer. 😉

Anoniem

TOP!
                Pakjes openen: “ho wat heb ik daar voor ik gekocht, wel ik doe ik dat dan open, waw een Boxster, hoe wist ik dat ik dat wilde? Ik ken ik toch 😉

Mijn vorige was ook een 2.5, super leuk enkel geen geluid…. Zal de 2.7 ook wel last van hebben.
                  986 is een fijne auto. Velgje, uitlaat en luchtfilter wordt ie helemaal blij van :music:

Proficiat met de aankoop, enkele maanden terug een 986 Boxster gekocht 2,5 lit met 36.000 km. Zalige auto….gebruik deze enkel als 3° auto en iedere keer dat je de sleutel omdraait is het FEEST 🙂

Proficiat en foto’s hé :driver: :driver: :driver:

De enige die ik heb zijn die van autoscout, doen de auto geen eer.

Net in de kelder nog spoorverbreders gevonden, org porsche. Staat nu op 17″. Mss toch overwegen voor 18″ classic of mijn 19″ bbs ( vrees dat 19″ wel te groot gaat zijn)

proficiat lijkt me een goeie koop, nu nog wat foto’s van de auto of desnoods wat blote borsten, maakt niet uit, laat maar komen :mrgreen:

proficiat, veel succes met de wagen en vooral veel veilige kilometers :driver:

Proficiat, veel plezier ermee. :relaxman:

proficat met de aankoop, en veel rijplezier gewenst alleen nu nog de zon 😀

een update…
                                  De laatste tijd toch wel wat auto’s bekeken. Telkens was er wel iets met het ohbk’tje. Sprongen van 22tkm naar 80tkm, op 10jaar 3keer binnen met 100tkm. etc etc.
                                  Dan ook naar meerdere modellen gaan kijken en ook naar enkele boxsters.
                                  Het cabrio gegeven bleef me aanspreken, zeker daar het een weekendjeweg auto gaat zijn.
                                  Toeval wil dat ik rustig aan het surfen was en naar verschillende een mail had verstuurd. Gisteren een telefoontje en vandaag de afspraak in het brusselse.
                                  Bij aankomst eerst naar de wagen gaan kijken en dan de papieren. Als de wagen niet ok was, wat maken de boekjes dan uit. Zag er goed uit, hier en daar een klein krasje maar normaal. De auto is dan ook van 08/2003 met 76.000km. Het interieur ook goed in orde. Hing wel een carbonsticker op de middentunnel etc. Die zou er sowieso al af moeten.
                                  Blauw leder met blauwe kap, sportstoelen en porsche soundsystem (dus geen muziek inbouw meer zoals de vorige).
                                  Dan naar de boekjes….belgische wagen, ohbk bij carrera motors en facturen lagen bij van al de onderhouden. Dus echt goed onderhouden en bij een off porschedealer. Opties zaten goed en de wagen ook, de prijs, tja, na wat onderhandelen kon ik het niet laten van toe te zeggen. Een fijne koop!
                                  Dus het is een boxster geworden van 08/2003 211pk met hardtop, winter en zomerbanden en nog wat opties.
                                  Me happy :relaxman:

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 82)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.