Welke punten kijken bij aankoop 911 van ’83

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Welke punten kijken bij aankoop 911 van ’83

• Maker
    Discussie
  • Hallo, ik ben hier nieuw.
    Ben op zoek naar en 911 oldtimer.
    Ik heb er eentje op het oog en moet er donderdag gaan naar kijken,
    maar wie kan mij zeggen waar ik allemaal moet naar kijken voor ik hem
    aanschaf.
    Ben al jaren aant sparen ervoor en zou nu de stap wel willen zetten
    Is er iemand die mij kan helpen
    Is er iemand kort in de buurt die eventueel met mij kan meegaan
    Ikzelf ben van achter Leuven, net voor Tienen

15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 330)
    • Nochtans, als je ziet wat er allemaal aan gedaan is tegenover de (we moeten het zeggen zoals het is) wrakken die jij hier al laten zien hebt voor 15.000 is dit een super koopje!

Heb juist gebeld naar Nederlandse forummer, hij vraagt nog 19K voor zijn P.
        Voor mij nog beetje veel
        Voor echt nederlands te praten, praat je goed Vlaams 😆

Yep Marcel, ik spreek een aardig woordtje over de grens 😉

Je begint al aardig Belgisch te lullen voor een Amsterdammer Marc 😉

[quote=”Christophe P” post=111684]
              Hij is mooi en blijkbaar goed inorde.
              Probleem is: Ken er niet veel van.
              Ik weet nog ni goed welke vragen ik oa moet stellen aan die man.
              Hoeveel gaat die eraf doen enz…
              [/quote]Bent ge een belgiekske onderhandelaar of niet, gewoon even bellen en vragen voor hoeveel ge em kan meenemen 😉

Alle luchtgekoeldjes stijgen of blijven stabiel. (als je ze goed swanjeert) 😎 😎

Al eens gezien, toen was mijn gedachte budget nog kleiner.
                  Als die in waarde gaan stijgen, ok

[quote=”Peter_Targa_84″ post=111688]@bladerunner, ook een mooie die rooie, voor een amerikaantje toch.
                    Lijkt al heel wat aan gesleuteld. :music:[/quote]

Volgens verkoper origineel Belgisch.

Superbe Porsche 911 2,7 Targa
                    Idéale pour une belle journée avec le toit ouvrant.
                    Sièges en cuir à réglage électrique. Nouvelle peinture et de nombreux frais ont été réalisés en 1998-99.
                    Beaucoup documentation + rapport d’expertise.D’origine belge

XXX

@bladerunner, ook een mooie die rooie, voor een amerikaantje toch.
                      Lijkt al heel wat aan gesleuteld. :music:

XXX
                        XXX

Op de foto’s lijkt hij redelijk OK maar je moet toch ter plaatse eens wat minutieuzer kijken.
                          Van prijs ben je dan niet ver van de volgende af, en die heeft originele fuchjes (kost ook een flinke duit) en is dagelijks ingeschreven dus moet een onderhoudshistorie hebben en zeker origineel zijn.

Succes ! :relaxman:

Weer een O-plaat, waarom???

Heb je deze al gezien?

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=221983610&cd=634861850430000000

Origineel Belgisch, veel documentatie,expertiseverslag, misschien een bezoekje waard.

[quote=”bully” post=111626][quote=”bully” post=111387]Nog een keer dan maar, hij wil er vanaf dus is vraagprijs 😉 😉 [quote=”bully” post=111138]Komt ie nog een keer :sarcastisch met gereviseerde motor en gerestaureerd van een nederlandse forummer die verder wil met z’n volgende project, een cabrio. [quote=”bully” post=111021]Hier een van een ned-forummer. klikhierop[/quote][/quote][/quote]Geef eens antwoord, wat vindt je ervan?[/quote]

Hij is mooi en blijkbaar goed inorde.
                              Probleem is: Ken er niet veel van.
                              Ik weet nog ni goed welke vragen ik oa moet stellen aan die man.
                              Hoeveel gaat die eraf doen enz…
                              Bedankt Bully voor het voorstel.
                              Ik zou eens iemand van man tot man moeten kunnen spreken …
                              Bedankt

Toch nog even eentje posten.Sorry manne
                                Ben gaan zien naar deze, mooi, precies goed inorde, maar wie ben ik …
                                de man heeft verleden week een bod gehad van 18K, maar staat er nog altijd zie ik,(Bod OK, maar centen ??)
                                Iemand van daar in de buurt ??
                                Ik weet dat Morris van daar is …
                                http://www.2dehands.be/autos/autos/porsche/oldtimer-135015933.html?list_cat=porsche&start=41

Ps: Wim bedankt voor de verdere inl.

[quote=”targa 84″ post=111628]hey
                                  die auto ken ik ben er mee bezig geweest
                                  heeft een vast targa dak
                                  niet zo handig
                                  gr :drink:[/quote]Opvouwbaar dakje is zo geregeld bij van Kessel. Ik heb trouwens ook alleen een vast dak 😉

15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 330)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.