Welke punten kijken bij aankoop 911 van ’83

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Welke punten kijken bij aankoop 911 van ’83

• Maker
    Discussie
  • Hallo, ik ben hier nieuw.
    Ben op zoek naar en 911 oldtimer.
    Ik heb er eentje op het oog en moet er donderdag gaan naar kijken,
    maar wie kan mij zeggen waar ik allemaal moet naar kijken voor ik hem
    aanschaf.
    Ben al jaren aant sparen ervoor en zou nu de stap wel willen zetten
    Is er iemand die mij kan helpen
    Is er iemand kort in de buurt die eventueel met mij kan meegaan
    Ikzelf ben van achter Leuven, net voor Tienen

15 reacties aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 330)
    • [quote=”bully” post=111625][quote=”targa 84″ post=111619]goede morgen
      vraag prijs was 25000 euro
      heb hem voor 23000 meegenomen
      :drink:[/quote]Was dat bij motron?[/quote]

Denk dat weet welk jij bedoeld Bully maar die Motron was geen USA en ik dacht dat het een 86er was

Wel geen zotte prijs. Vast dak inderdaad niet zo handig. En natuurlijk ook de gevreesde invoer-rompslomp als negatief puntje.

hey
          die auto ken ik ben er mee bezig geweest
          heeft een vast targa dak
          niet zo handig
          gr :drink:

[quote=”bully” post=111387]Nog een keer dan maar, hij wil er vanaf dus is vraagprijs 😉 😉 [quote=”bully” post=111138]Komt ie nog een keer :sarcastisch met gereviseerde motor en gerestaureerd van een nederlandse forummer die verder wil met z’n volgende project, een cabrio. [quote=”bully” post=111021]Hier een van een ned-forummer. klikhierop[/quote][/quote][/quote]Geef eens antwoord, wat vindt je ervan?

[quote=”targa 84″ post=111619]goede morgen
              :drink:[/quote]Was dat bij motron?

goede morgen
                :drink:

Mikey +1

[quote=”cabrio wim” post=111587][quote=”Christophe P” post=111570]Iemand deze al gezien ?
                    [/quote]

Christophe stop met zoeken, want ik kom niet meer bij. :happy: :happy:

Stop met die wrakken te posten, en als wij iets vinden voor je, (want er zijn er hier bij die gehele dagen alle sites afschuimen) zullen zij het wel posten. ;)[/quote]

Ik zou zeggen luister naar Wim of jij moet heel handig zijn zijn zoals Wim en co en dan kan je zoeken in dergelijke prijsklasse.
                    Ikzelf ken niets van wagens buiten dat ik em mooi vind of niet 😀 , wat niet wil zeggen dat ik onhandig ben…
                    Ik ben een klein jaar geleden echt beginnen zoeken na vele jaren dromen, en dacht ook een leuke goeie 911 3.2 te vinden voor max 20000, na een tijdje zoeken en rondkijken heb ik onbewust men budget verhoogd naar 25000, uiteindelijk ene gevonden naar men zin binnen budget. Maar nog niet perfect er zijn punten voor verbetering.
                    Maar tot nu toe doet deze wat hij moet doen en hoor je mij niet klagen en ondertussen breng ik die punten waar ik ontevreden over ben in orde.

Nog even je vraagt hier raad en hulp maar naar mijn gevoel luister je niet echt naar die raad en hulp van de kenners hier, en dan denk ik doe gewoon wat jij denkt dat je moet doen dan.
                    En ik moet zeggen ik heb me lang kunnen inhouden om iets te schrijven hier … Want volg dit draadje al van het begin :relaxman:

Bedankt Wim en andere manne.
                      Maar is precies verslaving geworden.
                      Zoek me zo zot , elke vrije minuut zit ik achter de pc

Wim

[quote=”Christophe P” post=111570]Iemand deze al gezien ?
                        [/quote]

Christophe stop met zoeken, want ik kom niet meer bij. :happy: :happy:

Stop met die wrakken te posten, en als wij iets vinden voor je, (want er zijn er hier bij die gehele dagen alle sites afschuimen) zullen zij het wel posten. 😉

Wim

[quote=”986″ post=111582]Sommige mensen gun je al hun ongeluk.[/quote]

Pas maar op wat je schrijft, want wat je een ander gunt kan je zelf ook overkomen. 💡

Maar wat mijn mede moderator, stel je even netjes voor i.p.v zo op deze manier binnen te vallen. 👿

:sarcastisch
                            En wie bent U, beste 986? :geek:
                            Kan je jezelf eens kort voorstellen in ons voorsteltopic?

We gunnen niemand ongeluk, maar bij sommigen heb je wel zoiets van “Hate to say I told you so”, maar hoe zijn we ooit zelf geweest, nietwaar? 😉

986

Sommige mensen gun je al hun ongeluk.

[quote=”Christophe P” post=111570]Iemand deze al gezien ?
                                http://cpcms.autoscout24.com/index.php?p=detail&a=223263198&dgpge=2&sci=4f8be78125766056732fe47ad4f6d77fb786040c&soO=asc&soB=price&soL=10%5B/quote%5D

leuke goedrijdende auto

Zal best zo zonder snaar. Elektrische achterspoiler? Wim heeft gelijk :mrgreen:

Fabrieksopties: Short shifter, Central locking system, Cruise control, Forged wheels white gold metallic, Turbo look.

Dus ook turbo-spoiler 😉

15 reacties aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 330)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.